نساجی – مس با حضور 30 هزار تماشاگر مازنی!

تیم نساجی می‌تواند برای دیدار نیمه نهایی با مس کرمان در استادیوم آزادی تهران به 30 هزار تماشاگر بلیت بفروشد و برای حضور آنها در استادیوم برنامه ریزی کند.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه، تیم نساجی که این فصل به دلیل بازسازی استادیوم شهید وطنی و در ادامه خرابی چمن استادیوم شهدای ساری بازی‌های خانگی خود را ابتدا به نقش جهان و در ادامه به امام رضای مشهد انتقال داده بود به سبب بهره گیری از تماشاگر در بازی نیمه نهایی در جام حذفی در استادیوم آزادی تهران، میزبان مس کرمان خواهد بود. مسابقه‌ای که قرار به برگزاری آن در روز سه‌شنبه 30 فروردین ساعت 20:30 است.

نساجی که دیدار در مرحله یک‌چهارم نهایی ‌برابر استقلال را در استادیوم آزادی برگزار کرده بود از حضور 3 هزار تماشاگر دراین بازی بهره‌مند بود چرا که میهمان‌ و سهمیه‌اش محدود بود اما در بازی با مس کرمان به دلیل میزبانی برای فروش بلیت به 30 هزار تماشاگر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مجوز گرفته است و جالب اینکه به گونه‌ای برنامه ریزی کرده که در روز بازی تماشاگران را از شهرهای مختلف استان مازندران و دیگر استان‌های شمالی به استادیوم آزادی انتقال دهد.

آخرین حضور پرتعداد و پرشور تماشاگران نساجی در مسابقه با راه آهن در تهران و در استادیوم تختی اتفاق افتاد که تماشاگران نساجی همه سکوهای استادیوم تختی تهران را به خود اختصاص دادند. در مسابقه‌ای که نساجی با هدایت جواد نکونام با تعداد گل‌هایی که می‌خواست حریف را شکست داد و به لیگ برتر صعود کرد.

حضور 30 هزار نفری تماشاگران نساجی دراستادیوم آزادی می‌تواند یکی از اتفاقات جالب این فصل بازی‌های جام حذفی باشد. این تعداد تماشاگر در استادیوم خارج از خانه بدین معنی است که نساجی یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است و تماشاگران عاشق و پرشوری دارد که نساجی را تحت هیچ شرایطی رها نمی‌کنند و وجود آنها برای تیم نساجی که در فوتبال ایران قدمت 60 ساله دارد؛ یک موهبت است.

انتهای پیام/