تصویب اساسنامه جدید در مجمع فوق‌العاده فدراسیون هندبال

در مجمع فوق‌العاده فدراسیون هندبال اساسنامه جدید تصویب شد.

به گزارش ورزش برخط از ایسنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون هندبال امروز سه شنبه ۲۴ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد.

این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و نهادها به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد.

در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، دستورالعمل کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران با آرای اعضای مجمع به تصویب رسید.

علیرضا پاکدل در این مجمع گفت: روز گذشته تیم ملی دختران جوان توانست علاوه بر مدال نقره آسیا سهمیه جهانی را نیز کسب و تاریخ‌سازی کند. این سومین صعود تیم‌های ملی ایران به قهرمانی جهان در سال ۱۴۰۰ بود که باید تبریک بگویم. یک اتفاق نادر و کم سابقه بود.

رییس فدراسیون هندبال گفت: اگر حمایت و همدلی شما نبود این اتفاقات خوب برای هندبال ایران نمی‌افتاد. ما اکنون زودتر از برنامه پیش‌بینی شده به موفقیت‌ها رسیده‌ایم. به واسطه جهانی شدن شیردختران ما پشتوانه خوبی هم برای هندبال زنان ساخته شد. میزبانی هندبال ساحلی را هم در نوروز در تهران داریم که امیدوارم تیم‌های ساحلی ما نیز جهانی شوند.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: مشکلات زیادی در زمینه مالی فدراسیون مخصوصا در بخش اسپانسر داشتیم اما با پیگیری‌هایی که انجام شد با یک شرکت قرارداد بستیم. با توجه به اساسنامه به رییس فدراسیون اجازه داده شده تا به عنوان مجری با شرکت‌های اقتصادی قرارداد ببندد. این موضوع را هم باید امروز مطرح و به رای بگذاریم.

پاکدل گفت: در این شرایط دست هندبال گرفته شده است. ما در این سال ۸ اعزام داشتیم و فردا هم گروه بعدی اعزام می‌شوند. بنابراین به عنوان مصوبات مجمع قرارداد فدراسیون با اسپانسر هم به رای گذاشته شود.

در نهایت با اکثریت آرا این مصوبه هم تصویب شد.

پولادگر نیز در پایان این مجمع گفت: به نوبه خودم باید موفقیت‌های این رشته و به خصوص مدال و سهمیه‌ای که دختران روز گذشته کسب کردند را تبریک بگویم. در سال‌های اخیر هندبال با مدیریت هوشمندانه رییسش و تلاش جامعه هندبال خوش درخشید. قطعا با همدلی که در این خانواده دیدم در سایر مسابقات هم شاهد پیروزی‌های بیش‌تر خواهیم بود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: در حوزه زنان بیش‌ترین مشکلات وجود دارد اما با موفقیت‌های زنان می‌توان این مشکلات را رفع کرد. این درخشش‌ها مصداق این است که هم چقدر زنان ما در ورزش موفق هستند و هم این که جمهوری اسلامی ایران چقدر شرایط یکسان و یا شاید گاهی به واسطه شایستگی که دارند بیش‌تر به آن‌ها توجه می‌شود. شیردختران ما در عرصه‌های بین‌المللی قله‌های موفقیت‌ها را فتح می‌کنند.


انتهای پیام