برکناری خطیبی از مربیگری تیم فوتبال آلومینیوم اراک

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر، از سرمربیگری اراکی ها برکنار شد.

به گزارش ورزش برخط از خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از ۱۳ هفته ناکامی و کسب نتایج ضعیف، رسول خطیبی از نیمکت مربیگری آلومینیوم دور شد تا این تیم اراکی که حدود ۱۰۰ روز از پیروزی مقابل حریفان فاصله گرفته بود، در ۸ دیدار باقی مانده با مربی دیگری بخت خود را بیازماید .

هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از ساعتها جلسه در روز شنبه ۲۱ اسفند و گفتگو با خطیبی از این برکناری، با عنوان جدایی توافقی نام برده است.

به گفته منابع آگاه خبری در این باشگاه، از آنجا که خطیبی تمامی حقوق و پاداش فصل خود را همچون فصل گذشته مطالبه کرده است، و مدیران باشگاه،پیش از این ،در اقدامی عجولانه، قرارداد او را برای فصل بعد نیز تمدید کرده بودند ، او برای جدایی از جمع اراکی ها ، در مورد بخشی از مطالبات فصل آتی توافق کرده است، تا در صورت تکرار پیشنهادات ِ اخیر ِ دیگر تیمها، بدون موانع حقوقی ،در تیم جدیدش ، قبل از شروع فصل آینده،مشغول مربیگری شود .

این سرمربی تبریزی اراکی ها برای فصل آینده قراردادی به مبلغ ۶ میلیارد تومان منعقد کرده بود که برای کناره گیری از سمت خود بخشی از آن را به باشگاه بخشیده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از بررسی گزینه های جایگزین درباره ۳ مربی به جمع بندی رسیده اند که پس از مذاکره با آنها ، یک نفر به عنوان سرمربی جدید معرفی می شود.