تیم فوتبال «پدیده» به «شهرخودرو مشهد» تغییر نام داد

 باشگاه فوتبال پدیده پس از کش و قوسهای فراوان در نهایت امروز یکشنبه با کسب مجوز ماده پنج فعالیت باشگاه ها به «شهرخودرو مشهد» تغییر نام داد.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا؛ معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز یکشنبه افزود: امروز با امضا «سید علی اکبر هاشمی جواهری»، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز باشگاه«شهرخودرو مشهد» تایید شد.

«جبار قوچان نژاد» افزود: این تغییر نام به سازمان لیگ اعلام می شود و قاعدتا از این پس این تیم فوتبال با نام «شهرخودرو مشهد» در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه شهر خودروی مشهد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز به طور رسمی از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تغییر نام دادیم و حرف و حدیثها و پیگیری‌های ۵۰ روزه برای این تغییر نام پایان یافت.

«اسماعیل حیدرپور» افزود: از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و نهادهای امنیتی برای صدور مجوز باشگاه تشکر می کنم، البته مجوز آماده بود اما به دلیل استعفای مدیر کل قبلی ورزش و جوانان استان منتظر امضا بودیم که با انتصاب سرپرست جدید اداره کل، امروز مجوز باشگاه آماده و تایید شد همچنین سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قول مساعد برای همراهی با باشگاه شهرخودرو مشهد را داده‌اند و لازم است از ایشان نیز تشکر شود

وی ادامه داد: بهترین خبر بعد از تایید تغییر نام تیم، حفظ تیم در لیگ برتر فوتبال است، اگر چه تحقق این مهم سخت است اما دور از دسترس نخواهد بود.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد با هدایت «داود سیدعباسی» تا پایان هفته بیستم، با هشت امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/