پرونده رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی دوباره باز شد؛

تهدید به‌ شکایت از فدراسیون ‌و پرسپولیس به فیفا

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو در اظهاراتی جنجالی نسبت به تصمیمات فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس موضع‌گیری داشت.

به گزارش ورزش برخط از«ورزش سه» به نظر می‌رسد علی‌رغم توافقات انجام‌شده میان باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس، مدیران تیم پرطرفدار پایتخت نتوانسته‌اند مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را به باشگاه مشهدی پرداخت کنند و این مسئله باعث شده تا مدیران شهرخودرو رویه‌ای متفاوت را در پیش بگیرند.

«اسماعیل حیدرپور»، قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره‌‌ مشکلات پیش‌آمده گفت: واقعا تعجب می‌کنم که در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟ نمی‌دانم حرفمان را باید به چه کسی بگوییم، ما با آقای دبیرکل صحبت کرده‌ایم. آقای فدراسیون فوتبال چرا یک بام و دو هوا؟ چرا باید پرسپولیس بدون اینکه با ما توافقی کند، پنجره‌اش باز شود و رضاییان، گوهری، هنانوف، صفروف و تمیروف را جذب کند؟

حیدرپور با اشاره به توافق‌نامه‌‌ امضا شده با پرسپولیس گفت: باشگاه شهرخودرو هیچ توافق نامه‌ای با پرسپولیس امضا نکرده است؛ چگونه پرسپولیس توانست این خریدها را ثبت کند؟ ما بدهی کسانی که از ما شکایت کرده بودند را پرداخت کردیم و بعد پنجره‌مان باز شد.

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو درباره‌‌ میزان پرداختی پرسپولیس توضیح داد: آقای درویش مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس که از دوستان خوب ما نیز است، آمدند و صحبت کردند و مبلغی را به ما پرداخت کردند و قرار شد بقیه پول را بدهند اما خبری نشد؛ هم بقیه پول را ندادند و هم پنجره‌شان باز شد و بازیکنان موردنظرشان را نیز گرفتند!

او با انتقاد از رویکرد فدراسیون فوتبال گفت: جالب اینجاست هر طبقه از فدراسیون فوتبال، یک جواب متفاوت به ما می‌دهد؛ به آقای دبیرکل می‌گوییم که فیفا به ما اعلام کرده است که 45 روز دیگر پنجره‌تان را می‌بندیم و ما برای جذب بازیکن خارجی، 45 روز فرصت داریم. اما به ما می‌گویند که شما نمی‌توانید بازیکن ثبت کنید، این در حالی است که اگر منعی برای جذب بازیکن داشتیم چگونه پس بازیکنان ایرانی را ثبت کردیم؟

حیدرپور ادامه داد: اهالی فوتبال، لطفا یکی جواب ما را بدهد؛ ما چگونه توانستیم بازیکن ایرانی ثبت کنیم؟ روز اول نیم‌فصل به شهرخودرو، استقلال، پرسپولیس و چند باشگاه دیگر نامه زدند که شما می‌توانید 2 بازیکن ثبت کنید؛ همان روز اول نیز آنقدر اذیت‌مان کردند که اجازه ندادند همان 2 بازیکن را استفاده کنیم. یعنی علی‌رغم اجازه آن‌ها، ما نتوانستیم از بازیکنان‌مان در بازی با مس استفاده کنیم.

اسماعیل حیدرپور درباره‌‌ ثبت قرارداد بازیکنان خارجی گفت: فدراسیون دیگر پاسخگو نیست، مخصوصا الان که این شرایط برایش به‌وجود آمده است؛ آقای دبیرکل فدراسیون، این حق قانونی ماست که تا شنبه بازیکن خارجی‌مان را ثبت کنیم. چرا به ما این اجازه را نمی‌دهید؟ آقای دبیرکل و اعضای کمیته استیناف، چگونه پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت‌نامه بگیرد، بازیکنان داخلی و خارجی‌اش را ثبت کرد ولی ما نمی‌توانیم از حقمان استفاده کنیم؟ واقعا متعجب و متاسفم که اعمال نفوذ می‌شود که نتیجه آن حق‌خوری و حق‌کشی است.

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو با درخواست از فدراسیون فوتبال گفت: آقایان محترم در فدراسیون، لطفا بازیکن ما را تا روز شنبه ثبت کنید؛ ما قطعا هم از فدراسیون و هم از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهیم کرد. چون پرسپولیس با ما قرارداد نوشته است و قرار بود طبق توافق بعد از پرداخت دو میلیارد، یک میلیارد دیگر نیز پرداخت کنند.

حیدرپور در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به شکایت از پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به نهادهای بین‌المللی گفت: یک سوال دارم؛ چه قدرتی دستور داد که پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت‌نامه‌ای بگیرد و رضایت ما را جلب کند، هم بازیکن داخلی ثبت کند و هم خارجی؟ یقین داشته باشید که به FIFA و AFC شکایت می‌کنیم و دیگر هیچ توافقی با پرسپولیس را قبول نداریم چون پرسپولیس دیگر خیالش راحت شد و دیگر هم نمی‌خواهد به شهرخودرو پول بدهد!

انتهای پیام/