هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

یکه‌تازی آبی‌ها بدون باخت

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر برابر شهر خودور مشهد به پیروزی رسید تا ضمن ثبت دومین برد پرگل این فصل خود، جای سپاهان را در صدر جدول بگیرد.

به گزارش ورزش برخط از مهر، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ روز جمعه با برگزاری چند مسابقه به صورت همزمان آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها، تیم استقلال میهمان شهر خودرو مشهد بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید. جعفر سلمان (۱۲)، رودی ژستد (۲۳) و آرمان رمضانی (۴۴) برای استقلال در این مسابقه گلزنی کردند.

به این ترتیب استقلال ۲۵ امتیازی شد تا به صدر جدول برود و جای سپاهان را بگیرد. استقلال که پیش از این پیکان را با سه گل شکست داده بود، امروز دومین برد پرگل این فصل خود را جشن گرفت.

ترکیب استقلال و شهر خودرو

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس (روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور (سبحان خاقانی)، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده (آرش رضاوند)، آرمان رمضانی و کوین یامگا (امیرعلی صادقی) و رودی ژستد (رضا آذری) بازیکنان استقلال در بازی با شهر خودرو بودند.

همچنین تیم شهر خودرو با ترکیب میلاد فراهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران (مهدی شریفی)، ابوذر صفرزاده (امیرحسین نعمتی)، ابوالفضل عکاشه (مهرداد بایرامی)، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر کاظمین، رحمان جعفری (صادق صادقی) و محمدرضا فلاحیان برابر استقلال به میدان رفت.

اخطاری‌های مسابقه

میثم حیدری داور این مسابقه به علی طاهران و مهدی شریفی از شهر خودرو و سیاوش یزدانی، عارف آقاسی محمدحسین مرادمند از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنین داوود سیدعباسی سرمربی و مسعود زائر (دو کارت زرد) بازیکن شهر خودرو هم با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

انتهای پیام/