سرمربی تیم ملی سوریه:

گل اول ایران ما را غافلگیر کرد/ از هواداران سوریه عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه بابت باخت تیمش برابر ایران از هواداران سوری عذرخواهی کرد و گفت: گل نخست ایران ما را غافلگیر کرد.

به گزارش ورزش برخط: نزار محروس درباره باخت سه بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی را خوب و با نظم شروع کردیم. گل نخست ایران غافلگیرکننده بود و حسابها را بهم ریخت. در ادامه با کمک VAR یک پنالتی به سود ایران اعلام شد.

سرمربی سوریه که گفته می شود از سمتش برکنار شده است، ادامه داد: سعی کردیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و با انجام تعویضهای هجومی، شروع خوبی داشتیم. تیم ایران به ریباندها متکی بود و بازیکنانش سریع و خطرناک بودند. ریسک حملات ما باعث شد تا سومین گل را هم دریافت کنیم.

محروس خاطرنشان کرد: به ایران بابت این پیروزی تبریک می گویم و به عنوان کادر فنی با وجود شرایط سختی که در آن هستیم، مسئولیت باخت را بر عهده می گیرم. از هواداران به خاطر ناراحتی و عصبانیتشان عذرخواهی و از حمایت آنها و ایستادن پشت تیم در اردن تشکر می کنیم.

تیم ملی فوتبال سوریه با هدایت نزار محروس در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها ۲ امتیاز از ۶ بازی کسب کرده است و در قعر جدول گروه A قرار دارد. رسانه های سوری اعلام کرده اند بعد از باخت به ایران، نزار محروس از سرمربیگری این تیم برکنار شده است.