رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا؛

قهرمانی «خازنی» در مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال غرب آسیا

مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال غرب آسیا با قهرمانی عرشیا خازنی و کسب سه مدال برنز برای ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا، نهمین دوره ورزش های بیلیاردی غرب آسیا به میزبانی کشور امارات و شهر دوبی در حال برگزاری است و نمایندگان اسنوکر زیر ۲۱ سال کشورمان موفق شدند نخستین طلا و  برنز این دوره از مسابقات را کسب کنند.

عرشیا خازنی و شروین امیدوار در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر یک  به سود خازنی خاتمه یافت.

 عرشیا خازنی که نخستین مسابقه برون مرزی خود را تجربه می‌کرد در فینال نیز موفق شد یازین الحداد را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده و نخستین مدال طلای مسابقات بین المللی خود و کاروان کشورمان را در نهمین دوره ورزش‌های بیلیاردی غرب آسیا ۲۰۲۱ کسب کند.

خازنی در بازی نخست نماینده کشور امارات را ۳ بر صفر شکست داد اما در بازی دوم خود ۳ بر یک مغلوب حریف عربستانی شد. در روز دوم نیز با غلبه ۳ بر صفر مقابل حریف عراقی راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله به مصاف شروین امیدوار دیگر نماینده ارزنده کشورمان رفت و موفق شد به فینال این مسابقات صعود کرده و در نهایت به مدال طلا دست پیدا کند.

اما شروین امیدوار در نخستین گام به مصاف الحداد سوری رفت و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و در ادامه نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را ۳ بر صفر شکست داده و آغاز خوبی داشته باشد.

وی در روز دوم نیز با برتری ۳ بر یک مقابل حریف عراقی موفق شد به نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله با نتیجه ۳ بر یک مغلوب خازنی شد تا به عنوان سومی این مسابقات بسنده کند.

همچنین در دیگر دیدارها میلاد کاشانی نماینده بزرگسال اسنوکر کشورمان موفق شد به جایگاه سومی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و سیاوش مزینی از گردونه رقابت ها خارج شد.

محمدعلی پردل نماینده پاکت‌بیلیارد کشورمان هم موفق شد به جایگاه سومی این دوره از مسابقات دست پیدا کند اما علیرضا وهاب از گردونه مسابقات خارج شد.

انتهای پیام/