سفر هیات باشگاه بارسلونا به قطر برای مذاکره رسمی با «ژاوی»

براساس گزارش رسانه‌ها، باشگاه بارسلونا که به‌تازگی سرمربی هلندی تیم فوتبال خود را اخراج کرده است، هیاتی را به منظور مذاکره و عقد احتمالی قرارداد با «ژاوی هرناندز» راهی قطر می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ورزش برخط به نقل از ایرنا، نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو تایید کرده‌است که ژاوی احتمالا پس از دیدار بارسا برابر دیناموکی‌اِف در لیگ قهرمانان که فردا(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، با آبی‌اناری‌ها قرارداد امضا خواهد کرد.

این نشریه با اعلام این خبر یادآور شد: هیاتی از جانب باشگاه بارسلونا به قطر سفر خواهد کرد تا مذاکرات رسمی با سرمربی السد را آغاز و مسائل را طی ساعات آتی حل و فصل کند.

در ادامه این خبر آمده است: این هیات اسپانیایی در حال بررسی پرواز مستقیم از اوکراین و بلافاصله پس از دیدار فردا است تا قرارداد احتمالی با ستاره اسبق بارسلونا را نهایی کند.

بارسلونا چهارشنبه‌شب در هفته یازدهم لالیگا با نتیجه یک بر صفر مقابل رایه‌ وایه‌کانو شکست خورد تا تیر خلاص به رونالد کومان زده شود. پس از پایان این بازی، خوان لاپورتا رییس باشگاه اسپانیایی مرد هلندی را از سمت خود اخراج کرد.

علاوه بر این، نشریه مارکا در گزارشی اعلام کرد که حضور ژاوی روی نیمکت بارسا فرآیندی پیچیده است زیرا وی در حال حاضر با باشگاه قطری قرارداد دارد و از این رو، مذاکرات احتمالا از انتظارات طولانی‌تر خواهد شد.

آبی‌اناری‌ها به‌تازگی در ال‌کلاسیکویی که در نیوکمپ برگزار شد، برابر رقیب سنتی یعنی رئال مادرید تن به شکست دادند.

این تیم هم‌اکنون با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا جای گرفته و با رئال سوسیداد و رئال مادرید که به ترتیب اول و دوم هستند، به ترتیب ۹ و هشت امتیاز فاصله دارد.

انتهای پیام/