لیگ برتر فوتبال؛

پیکان ۲ - هوادار صفر؛ اولین پیروزی شاگردان حسینی در لیگ برتر

تیم فوتبال پیکان توانست در دیداری خارج از خانه تیم تازه لیگ برتری شده هوادار را از پیش رو بردارد.

به گزارش روز دوشنبه ورزش برخط به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم هوادار تهران از ساعت ۱۶ با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که تیم تازه لیگ برتری شده هوادار در اولین دیدار خود در لیگ با نتیجه یک بر صفر از استقلال شکست خورده بود. از طرفی تیم میهمان یعنی پیکان هم برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسیده بود.

با این حال پیکانی‌ها که تیم میهمان محسوب می‌شدند توانستند عملکرد خوبی ارائه دهند و در دقیقه ۱۲ و ۲۸ توسط محمد حسین فلاح و مجتبی حق دوست به گل برسند. نکته جالب این بود که هر دو گل شاگردان مجتبی حسینی روی پاس علیرضا کوشکی به ثمر رسید. این در حالی بود که این بازیکن در دقیقه ۵۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در ادامه تلاش شاگردان رضا عنایتی برای جبران نتیجه ثمری نداشت و این جدال با برتری ۲ بر صفر شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت.

پیکان ۲ - هوادار صفر؛ اولین پیروزی شاگردان حسینی در لیگ برتر

پیکان با این نتیجه ۴ امتیازی شد و موقتاً به رتبه سوم جدول رسید. هوادار بدون امتیاز هم فعلا قعر نشین است.

ترکیب هوادار:

محسن طرحانی، محمد حسینی، پیمان میری، محمد قاضی، حسین صادقی، مهدی عبدی، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری، مسلم حق شناس، دانیال کردستانی

ترکیب پیکان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، نادر محمدی، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، غلامرضا ثابت ایمانی، اسماعیل بابایی، مجتبی حقدوست، علیرضا کوشکی، محمدحسین فلاح، ابراهیم صالحی

انتهای پیام/