باشگاه آلومینیوم اراک:

حضور فرزند رئیس کمیته اخلاق در نساجی مانع شکایت ما نشود!

باشگاه آلومینیوم اراک اظهار امیدواری کرد حضور فرزند رئیس کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران موجب عدم رسیدگی به موقع به اتفاقات فینال جام حذفی نشود.

به گزارش ورزش برخط از مهر، دو تیم نساجی و آلومینیوم برگزار کننده فینال سی و پنجمین دوره از رقابتهای جام حذفی بودند که در یک دیدار پر تنش و پر حاشیه، سرخ پوشان نساجی در ورزشگاه آزادی اراکی‌ها را با یک گل مغلوب کردند تا برای اولین بار قهرمانی جام حذفی را تجربه کنند.

حواشی و تنش‌های این بازی از ساعاتی قبل و در راهروهای ورزشگاه آزادی و رختکن‌های دو تیم آغاز شد که هنوز هم تبعات آن ادامه دارد. پس از این بازی آلومینیوم اراک به صورت رسمی از رفتار ساکت الهامی سرمربی نساجی به کمیته اخلاق شکایت کرد. شکایت آلومینیوم از الهامی به کمیته اخلاق که در آن به لگد زدن ساکت الهامی به شکم محمد نوازی هم تاکید شده بود در قالب یک بیانیه اعلام شد و در آخرین بند از این بیانیه درخواست عجیبی صورت گرفته است.

اراکی‌ها در آخرین بند از بیانیه‌ای که شکایت آنها را اعلام کرده بود با طعنه به کمیته اخلاق به حضور پسر رییس این کمیته در نساجی اشاره شده و اینکه این موضوع نباید روی تصمیم کمیته اخلاق در این پرونده تاثیر گذار باشد.

متن بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه می آید:

«باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل رفتارهای سرمربی نساجی در طول دیدار فینال جام حذفی از وی شکایت خواهد کرد. در پی رفتارهای زننده سرمربی تیم فوتبال نساجی در حین دیدار فینال جام حذفی از وی به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت رسمی روز شنبه انجام خواهد شد.

سرمربی تیم نساجی پیش از شروع بازی در اقدامی زننده با لگد به شکم محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم زده و در ادامه از ادبیاتی استفاده که خود وی در برنامه فوتبال برتر و پس از پایان بازی به آن اشاره کرد.باید پرسید سرمربی نساجی به چه دلیل از رختکن تیمش خارج شده و مقابل رختکن آلومینیوم حضور پیدا کرده و در ادامه با لگد به شکم مربی آلومینیوم زده است؟

وی در پایان بازی با کنایه در مورد دستیاران سرمربی آلومینیوم سخن گفته و سپس در یک رفتار زشت و زننده مقابل چند دوربین از کلماتی در مورد محمد نوازی استفاده کرده که قطعاً نیازمند ورود کمیته‌های رسیدگی به تخلفات در فدراسیون خواهد بود. وی همچنین در برنامه فوتبال برتر اتهاماتی را به نحوه انتخاب سرمربی تیم توسط مسئولان رده بالای باشگاه آلومینیوم وارد کرده که قطعاً باید در محاکم قضایی آنها را به اثبات برساند.

باشگاه آلومینیوم ضمن ضمیمه کردن فیلم اتفاقات مقابل رختکن، اظهارات این مربی علیه محمد نوازی که شروع کننده مصاحبه و تحریک عوامل دو باشگاه بوده و صحبت‌های وی در برنامه فوتبال برتر خواستار رسیدگی کمیته انضباطی و اخلاق به تخلفات این مربی است. امید می‌رود حضور فرزند ریاست کمیته اخلاق در تیم فوتبال نساجی مازندران موجب عدم رسیدگی به موقع به این تخلفات نشود که در غیر این صورت باشگاه آلومینیوم اراک اقدامات قضایی را در خارج از فدراسیون پیگیری خواهد کرد.»

انتهای پیام/