تلاش بی فایده برای تشکیل نشست هشت نفره

فوری: با استعلام دبیرکل و تایید فیفا، هیات رییسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد!

با استعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال از فیفا و پاسخی که فدراسیون بین المللی فوتبال به این استعلام داده است، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد.

به گزارش ورزش بر خط از  طرفداری، امروز بنا بود جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شود اما پس از آن که ابتدا به صورت غیررسمی اعلام شد ساعت برگزاری نشست تغییر کرده، از داخل فدراسیون خبر رسید جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا به صورت رسمی تشکیل نشده است.

اگرچه همان چند عضو هیات رئیسه که به فدراسیون فوتبال رفته بودند، به صورت غیررسمی کنار هم نشستند و ساعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند اما جلسه رسمی برگزار نشد چرا که طبق استعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال و پاسخ فیفا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاده است.

گویا حسن کامرانی‌ فر با دبیرکل فیفا مکاتبه کرده و از او پرسیده آیا می‌توان جلسه هیات رئیسه را با حضور هفت عضو برگزار کرد که فیفا در پاسخ اعلام کرده چون تعداد اعضای هیات رئیسه ۱۱ نفر در نظر گرفته می‌شود دو سوم اعضا بیش از ۷ نفر می‌شوند و برای تشکیل جلسه هیات رئیسه به صورت رسمی حداقل به حضور هشت عضو نیاز است.

البته فدراسیون فوتبال ایران از همان ابتدا تنها ۹ عضو رسمی داشت چراکه شهاب عزیزی خادم هرگز دو نایب رئیس اول و دوم خود را برای دریافت رای اعتماد به مجمع معرفی نکرد و خودش به اتفاق شهره موسوی و هفت عضو هیات رئیسه (میرشاد ماجدی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی، خداداد افشاریان، بهرام رضاییان، طهمورث حیدری و احسان اصولی) اعضای رسمی بودند. از این ۹ نفر شهاب عزیزی‌خادم عزل موقت شده و شهره موسوی هم به دلیل یک پرونده اقتصادی در بازداشت به سر می‌برد. با این حساب تعداد اعضای هیات رئیسه در حال حاضر هفت نفر است و مطابق استعلامی که حسن کامرانی‌فر گرفته و پاسخی که فیفا به این استعلام داده، با این تعداد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت می افتد.

صد البته امروز اعضای هیات رئیسه تلاش کردند برای شهره موسوی چند ساعت مرخصی بگیرند تا او تحت الحفظ در جلسه هیات رئیسه شرکت کند چراکه حضور او به عنوان نفر هشتم مانع از رسمیت افتادن جلسه‌های هیات رئیسه می شود اما گویا تلاش آنها بی فایده بود.

انتهای پیام/