رونالدو بعد از ۱۲ سال به عدد ۱۰۰ رسید

گلزنی ستاره پرتغالی برابر آرسنال انگلیس موجب شد تا شمار گل‌های دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در لیگ جزیره به عدد ۱۰۰ برسد. وی این تعداد گل را در ۲ دوره متفاوت به ثمر رسانده است.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا، حضور در تیم منچستریونایتد برای کریستیانو رونالدو سکوی پرشی بود که در نهایت موجب شد تا این فوق ستاره فوتبال جهان عناوین بی‌نظیری را در سطح قاره سبز و فوتبال جهان را از آن خود کند. رونالدو که سال ۲۰۰۳ به جمع شیاطین سرخ پیوست و شاگرد آلکس فرگوسن نامدار شد در سال ۲۰۰۹ از این تیم جدا و در سال ۲۰۲۱ بعد از حدود ۱۲ سال به اولدترافورد برگشت.

رونالدو سال ۲۰۰۹ از تیم منچستر جدا و به مادرید سفر کرد تا در جمع کهکشانی‌ها قرار گیرد. مهاجرتی که برای وی چهار توپ طلای جهان و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه داشت. پیش از این رونالدو با تیم منچستر یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن گرفته بود و موفق به کسب توپ طلای جهان شد.

استون ویلا، تاتنهام، آرسنال، نیوکاسل، فولام و چلسی تیم‌هایی هستند که رونالدو بیشترین گل را وارد دروازه‌ آنان کرد. کاپیتان تیم فوتبال پرتغال هشت بار دروازه استون ویلا، ۷ بار دروازه تاتنهام و آرسنال، نیوکاسل، فولام و چلسی را باز کرده است.

نخستین گل رونالدو برابر تیم مقابل پورتس موث در اول نوامبر سال ۲۰۰۳ به ثمر رسید. او در آن بازی جایگزین دیگو فورلان اروگوئه‌ای شد و پنج دقیقه بعد از ورود به زمین روی یک ضربه کاشته دروازه حریف را باز کرد.

انتهای پیام/