به باشگاه کمک کردند و حالا با سود پول‌شان را می‌خواهند؛

افشاگری سخنگوی استقلال از درخواست مدیران سابق

معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال نسبت به عملکرد برخی مدیران پیشین باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه؛ «فرشید سمیعی» که به صورت همزمان عهده‌دار دو مسئولیت معاون حقوقی و سخنگو در باشگاه استقلال است، صبح امروز در برنامه‌ی «ورزش و مردم» میهمان تلفنی برنامه بود و صحبت‌های مهمی را درباره‌ی برخی از مدیران پیشین باشگاه استقلال به زبان آورد.

سمیعی با اشاره به شکایت بعضی از مدیران پیشین باشگاه استقلال گفت: در سال‌های گذشته که هزینه برای بخش ورزش حرفه‌ای از سوی وزارت قطع شد، وزارت از راه دیگری استفاده کرد و اعضای هیات‌مدیره را به دو قسمت تقسیم کرد؛ اعضای ورزشی و اعضای اقتصادی. اعضای ورزشی معمولاً فوتبالیست‌ها و مربیان سابق بودند و اعضای اقتصادی هم کسانی بودند که علاقه‌مند به حضور در ورزش و تامین منابع مالی از راه‌های اقتصادی و برند باشگاه بودند.

وی افزود: قرار بود این آقایان پول بیاورند و هزیه کنند و کارها را انجام بدهند، در آن موقع هم در رسانه‌ها و جراید بسیار مشهور شدند که این‌ها به باشگاه کمک کردند و هزینه‌ها را دارند پرداخت می‌کنند، اما امروز باید عرض کنم البته نمی‌گویم همه آن‌ها چون الان روز تعطیل است لیست دقیق نفرات در اختیارم نیست اما اکثریت آقایانی که در آن روزها به عنوان هوادار و طرفدار و تامین‌کننده منابع مالی به هیات‌مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند، الان یا اظهارنامه علیه ما داده‌اند یا دادخواست خود را تقدیم کرده‌اند!

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه‌ی صحبت‌های خود در این زمینه گفت: کلیه‌ی پول‌هایی که در آن زمان به عنوان کمک، هواداری و ... پرداخت شده و حتی بعضاً بدون اجازه باشگاه مستقیم به بازیکن پرداخت کرده‌اند، جلوی خبرنگاران به فلان مربی پاداش دادند و ... همه این‌ها را در قالب اظهارنامه و شکایت مطرح کرده و اقاله‌ی دعوا کرده‌اند و پول‌شان را با دیرکرد و سودش و البته هزینه‌ی دادرسی و حق‌الوکاله وکیل و کلیه خسارات وارده از باشگاه مطالبه کردند.

انتهای پیام/