هشدار AFC به باشگاه‌ها؛

دوربین مربیان متخلف در لیگ قهرمانان آسیا مصادره می‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد که مقررات مربوط به فیلمبرداری از روی سکوها را زیر پا نگذارند.

به گزارش ,ورزش برخط به نقل از مهر؛  کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که دوربین‌های کادر فنی تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در صورت عدم رعایت قوانین مصادره می‌کند و همچنین جرایم اداری و مالی هم مشمول این تیم‌ها خواهد شد.

مسئول آنالیز و فیلمبرداری باشگاه‌ها موظف است جلیقه‌ای که توسط مسئول رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا توزیع می‌شود را بر تن کند. این فرد همچنین باید با مسئول رسانه‌ای AFC برای اختصاص مکان مناسب فیلمبرداری و امضای فرمی مبنی بر اینکه تصویربرداری فقط برای اهداف فنی تیم است در ارتباط باشد.

باشگاه‌ها حق ندارند از این فیلم‌ها و تصاویر به منظور بهره‌برداری تجاری یا غیر تجاری استفاده کنند و هرگونه تخلف از قوانین، نقض جدی حقوق رسانه‌ای AFC خواهد بود که با مجازات و جریمه روبرو می‌شود.

شاین ذکر است در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ایران دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حضور دارند. مسابقات منطقه غرب آسیا به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/