بدون رئیس و سه نواب؛

هیئت رییسه فدراسیون فوتبال منهای چهار نفر

با بازداشت نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، حالا ساختار مدیریتی فدراسیون در عجیب‌ترین وضعیت ممکن قرار گرفته است.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه؛ روز گذشته در ادامه‌ تحقیقات پرونده‌ ارز دیجیتال کینگ مانی که توسط یک شرکت بازاریابی عرضه شده بود، نایب رئیس فدراسیون فوتبال که در آن شرکت بازاریابی نیز مسئولیت داشت از سوی نهادهای امنیتی-اطلاعاتی بازداشت شد و به زندان رفت تا ساختار مدیریتی فدراسیون فوتبال دچار تحول شگرفی شود.

پیش از آن‌که عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از سوی اعضای هیات‌رئیسه رخ بدهد، حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی دو سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال از جایگاه خود کنار رفتند و به دلیل اتمام مهلت سرپرستی، دو مسئولیت مهم نایب رئیس اول و دوم در ساختار فدراسیون فوتبال خالی شد و در مقابل آن خط تیره قرار گرفت!

با توجه به حواشی رخ داده برای نایب‌رئیس زنان (سوم) فدراسیون فوتبال و بازداشت او، رئیس و سه نواب او در حال حاضر در فدراسیون فوتبال حضور ندارند و صرفاً در ساختار مدیریتی فدراسیون میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست ریاست برگزیده شده است. قرار است 10 خرداد مجمع عمومی فدراسیون با هدف بررسی عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم برگزار شود و در آن جلسه تکلیف قطعی شدن یا رد شدن عزل رئیس فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد و بعد از آن نوبت به تعیین سرنوشت نواب رئیس خواهد رسید.

مطمئنا وضعیت پیش‌آمده برای فدراسیون، آن‌هم در شرایطی که تیم ملی فوتبال در آستانه‌ جام جهانی است و سایر تیم‌های مردان و زنان در حوزه فوتبال و فوتسال نیز روزهای مهمی را در پیش دارند، بسیار عجیب بوده و باید امیدوار بود که طی ماه‌های آتی این مشکلات مدیریتی حل و فصل شود.