حساس ترین رقابت گروه D/ نبرد تعیین کننده سپاهان و التعاون

سپاهان و فولاد در سومین روز لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌هایی از عربستان و ترکمنستان قرار می‌گیرند.

به گزارش ورزش برخط از ایسنا، در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب فولاد و بامداد فردا (جمعه) سپاهان به عنوان نمایندگان ایران در شهرهای جده و بریده مقابل حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

جزییات رقابت‌ فولاد و سپاهان را در مقابل حریفان‌شان در ادامه می‌خوانید.

گروه C: فولاد ایران – آخال ترکمنستان/ ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه

شاگردان جواد نکونام کم شانس بودند که بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر نگذاشتند. آن‌ها از شباب الاهلی پیش بودند اما در وقت‌های اضافه و در لحظات پایانی گل خوردند تا سه امتیاز را از دست دهند. حسرتی که شاید در ادامه رقابت‌ها بیشتر از قبل شود. با این حال فولادی‌ها برای دیدار مقابل نماینده ترکمنستان به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند و با تمام قوا پا به این مسابقه خواهند گذاشت.

در مقابل آخال، ضعیف‌ترین تیم گروه از دو تیم دیدار گذشته خود تنها یک تساوی به دست آورده و حریف قدرتمندی برای دیگر تیم‌ها نیست. البته آن‌ها هنوز شانس خوبی برای صعود دارند و می‌توانند با کسب امتیاز از فولاد همچنان امیدوار باقی بمانند.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و الغرافه ساعت ۰۰:۴۵ بامداد جمعه به مصاف هم می‌روند.

گروه D: سپاهان ایران – التعاون عربستان/ ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه

سپاهانی‌ها پس از شکست دور از انتظار مقابل الدحیل پا به مسابقه‌ سخت دیگری می‌گذارند. هر چهار تیم سخت‌ترین گروه منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا مدعی صعود به مرحله بعد و در امتیاز ۳ با هم برابر هستند.

شاگردان محرم نویدکیا همچنان صدرنشین گروه خود هستند و تفاضل گل بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارند. آن‌ها باید مقابل التعاونی قرار بگیرند که میزبان رقابت‌هاست و برای تقابل حساس خود مقابل سپاهان تدارکات زیادی را اندیشیده است.

عربستانی‌ها برای این دیدار تماشاگران را رایگان وارد ورزشگاه خواهند کرد و قصد دارند بازی مهم مقابل سپاهان را با پیروزی پشت سر بگذارند. باید دید تقابل حساس‌ترین دیدار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

در دیگر دیدار این گروه پاختاکور و الدحیل ساعت ۲۱:۴۵ امروز (پنج‌شنبه) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام