عذرخواهی اینستاگرامی رونالدو به خاطر رفتار زشتش

منچستریونایتد در سراشیبی به سر می برد.

به گزارش ورزش برخط از فوتبالی، شیاطین سرخ در خانه اورتون شکست خوردند و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور و دورتر شدند. کریستیانو رونالدو که بازی هفته گذشته مقابل لستر را به علت سرماخوردگی از دست داده بود، به ترکیب یونایتد برگشت و در پایان بازی خشم خود را سر هوادار اورتون خالی کرد.

شماره هفت یونایتد در پایان بازی به موبایل هوادار تیم حریف حمله ور شد. باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت که پرونده انضباطی را مربوط به اقدام رونالدو باز کند که ستاره پرتغالی در پیامی اینستاگرامی عذرخواهی کرد.

رونالدو نوشت:"هرگز اسان نیست که احساسات خود را کنترل کنی. در هر صورت همیشه باید محترمانه برخورد کنی و یک الگو برای همه جوان هایی باشی که شیفته این بازی زیبا هستند. به همین خاطر به خاطر خشمی که بروز دادم، عذرخواهی می کنم و اگر امکانش باشد، دوست دارم که هوادار مذکور را به نشانه اخلاقمداری و بازی جوانمردانه به اولدترافورد دعوت کنم."

کریستیانو در حالی در گودیسون پارک از زمین خارج شد که یکی از بدترین فصل های دوران فوتبالش را سپری می کند. یونایتد شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 ندارد و قطعا لیگ قهرمانان بدون رونالدو بسیار عجیب خواهد بود.