انتخابی جام جهانی

پیروزی تیم ملی مقابل لبنان در حضور تماشاگران/حضور در قرعه کشی جام جهانی با امید صدرنشینی

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 مسابقه با لبنان به پیروزی رسید تا به صدرنشینی در این گروه امیدوار بماند و احتمالا بالاتر از کره جنوبی در قرعه کشی جام جهانی شرکت کنیم.

به گزارش ورزش برخط از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین مسابقه مقدماتی از جام جهانی 2022 از ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم لبنان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید. تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از باخت به کره جنوبی موفق شد در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2021 در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر لبنان را شکست بدهد و با 25 امتیاز به طور موقت صدرنشین گروه شد.

در صورتیکه کره جنوبی مقابل امارات پیروز نشود، ملی پوشان ما به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی قطر می شوند. مسابقه این دو تیم ساعت 18:30 آغاز می‌شود. کنعانی‌زادگان بازیکنی که از سوی کمیته اخلاق مشروط بخشیده شده دو پاس گل دیدنی داد تا نقش پر رنگی در برد امروز تیم ملی داشته باشد.قرعه کشی جام جهانی روز جمعه 12 فروردین برگزار می شود وتیم های همگروه تیم فوتبال کشورمان در این روز مشخص خواهند شد.لبنان هم با این باخت 6 امتیازی و در رده پنجم جدول گروه باقی ماند و هیچ شانسی برای حضور در پلی آف ندارد.

داور: فو مینگ( چین)

کمک داوران: شی ژانگ و کائو یای( چین)

کارت زرد: سعید عزت ‌الهی( ایران) محمد قدوح( لبنان)

کارت قرمز:-

گل: سردار آزمون( دقیقه 33)، علیرضا جهانبخش( دقیقه 73 ) برای تیم ملی

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، صادق محرمی( از دقیقه 89 دانیال اسماعیلی فر)، امید نورافکن، سعید عزت اللهی( از دقیقه 46 میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش( از دقیقه 82 امیرحسین حسین زاده)، اللهیار صیادمنش( از دقیقه 46 مهدی مهدی‌پور)، علی قلی‌زاده( از دقیقه 75 مهدی ترابی)، سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم لبنان: مصطفی مطر، ماهر صبرا، نور منصور( از دقیقه 12 حسن چایتو)، حسین زین، جوان اومری، محمدعلی الدهینی، هلال الحلوه( از دقیقه 70 کریم دارویچ)، محمد حیدر( از دقیقه 88 ربیع عطایا)، محمد قدوح( از دقیقه 70مهدی زید)، جهاد ایوب و حسین الدر

سرمربی: ایوان هاچک

انتهای پیام