قایقرانی قهرمانی آسیا| صید مدال‌های رنگارنگ از آبهای تایلند

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی آسیا، امروز ملی‌پوشان کشورمان مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.

به گزارش ورزش برخط از فارس، در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی آسیا امروز ملی پوشان کشورمان در ماده های مختلف به آب زدند که نتایج به شرح زیر است:

پریسا محمدزاده در کانوی یکنفره 200 متر در رده پنجم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان تایلند، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی اول تا چهارم و هند پنجم شدند.

عادل مجللی در کانوی یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، تایلند، اندونزی و تاجیکستان رقابت کرد و در پایان با زمان 39.727 ثانیه اول و صاحب مدال طلا شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

پوریا شریفی در کایاک یکنفره 200 متر با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، هند، چین تایپه و هنگ کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان 36.390 ثانیه سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان طلا و ورزشکار تایلند نقره گرفتند.

شهلا بهروزی‌راد در کلاس VL3 بانوان با زمان 1:19.516 دقیقه سوم شد و برنز گرفت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند اول و دوم شدند.

هدیه کاظمی در رقابت کایاک یکنفره 200 متر بانوان در رقابت با نمایندگان تایلند، قزاقستان، اندونزی و ازبکستان با زمان 41.438 ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

در رقابت فینال کانوی دونفره 200 متر مردان محمدنبی رضایی و عادل مجللی در رقابت با نمایندگان تایلند، ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند و تاجیکستان با زمان 37.430 ثانیه صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نماینده ازبکستان با زمان 37.279 ثانیه مدال طلا و تیم قزاقستان با زمان 37.546 ثانیه مدال برنز دریافت کردند.

انتهای پیام/