جشن پرشور استقلالی‌ها بعد از تساوی؛ قهرمانی؟

نبرد حساس و بزرگ هفته با تساوی به پایان رسید تا این شاگردان مجیدی باشند که در پایان بازی در کنار هواداران تیمشان جشن تساوی، قهرمانی را برپا کنند.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه، طبیعت فوتبال و دربی حکم می‌کند تیمی که گل تساوی و پایانی را زده باشد؛ خوشحال‌تر از تیمی باشد که در دقایقی از بازی برنده است. این قانون نانوشته در فوتبال در بازی امروز دو تیم استقلال و پرسپولیس هم حکم‌فرما بود و بعد از سوت پایان بازی توسط داور مسابقه، این تماشاگران استقلال بودند که در ضلع جنوبی ورزشگاه خوشحالی می‌کردند.

اختلاف 6 امتیازی دو تیم در صدر جدول و تنها هفت هفته مانده به پایان رقابت‌ها، باعث شد تا دربی نود و هشتم به دور از هر گونه احتیاطی از جانب دو تیم، صحنه‌های زیبا و چشم نوازی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کند. بازیِ باز دو تیم در نیمه اول و تا لحظه گل پرسپولیس، پُر بود از هیجان و لحظات ناب فوتبالی که کمتر در دربی‌های پایتخت شاهد آن بودیم .

بعد از گل پرسپولیس توسط نعمتی، این استقلال بود که برای گل تساوی باید به آب و آتش می‌زد و پرسپولیس و یحیی به دنبال ضد حمله برای دو برابر کردن اختلاف بودند. تعویض‌های مجیدی در 10 دقیقه پایانی بالاخره جواب داد و آبی‌ها با گل ژستد، اختلاف 6 امتیازی را حفظ کردند و رکورد شکنی خود را در نباختن به هفته 23 رساندند. سوت پایانی داور بازی و خوشحالی بازیکنان استقلال و تقسیم شادی با هواداران نشان داد آنها امید زیادی به قهرمانی دارند.

آنها در هفت هفته باقی مانده از رقابت‌ها باید برابر پیکان در تهران، سپاهان در اصفهان، شهر خودرو در تهران، فولاد در اهواز، آلومینیوم در تهران، مس در رفسنجان و نساجی قائم شهر در تهران بروند و با کسب تنها 15 امتیاز در این دیدارها می‌توانند شنل قهرمانی را بعد از پنج سال که قرمز رنگ بود به رنگ آبی در بیاورند.

اتفاقی که دور از دست‌های تیم مجیدی نیست و آنها با این مهم می‌توانند به امتیاز 70 برسند و رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل قهرمانی در لیگ برتر ایران را به نام خود بزنند. بیخود نبود بازیکنان تیم مجیدی که از نظم بالایی برخوردار هستند، بعد از سوت داور به سمت هواداران خود رفتند و شادی‌شان را با آنها تقسیم کردند.

آنها اعتقاد دارند می‌توانند به قهرمانی برسند‌، هر چند سرمربی جاه‌طلبشان به دفعات گفته است تا جام را بالای سر وریا نبیند؛ خیالش راحت نخواهد شد.

انتهای پیام/