خیال اسکوچیچ راحت شد

با بازگشت مجید حسینی و وخیم نبودن مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، خیال اسکوچیچ از بابت شرایط خط دفاعی تیم ملی تا حدودی راحت شد.

به گزارش ورزش برخط از ایسنا، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های بد موقع بازیکنان حاضر در خط دفاعی تیم ملی، یکی از دغدغه‌های دراگان اسکوچیچ در روزهای گذشته بود و او به شدت پیگیر وضعیت بازیکنانش برای حضور در بازی کره‌جنوبی و لبنان است؛ دو دیداری که پیروزی و یا حداقل کسب یک مساوی مقابل کره و پیروزی مقابل لبنان، تضمین‌کننده صدرنشینی تیم ملی در انتخابی جام جهانی خواهد بود.

در روزهای اخیر، شجاع‌خلیل‌زاده و مجید حسینی، دو مدافع تیم ملی در حین بازی‌های باشگاهی مصدوم و از ترکیب تیم خود خارج شده‌ بودند که با توجه به محرومیت کنعانی‌زادگان و از طرفی اعزام سیاوش یزدانی به خدمت سربازی، باعث تشدید بحران در خط دفاعی می‌شد اما به نظر می‌رسد خطر از سر تیم ملی گذشته است.

بر خلاف اظهارات سرمربی کایسری اسپور درباره وخیم بودن وضعیت مجید حسینی، او در هفته اخیر لیگ برتر ترکیه، به میادین بازگشت و ۹۰ دقیقه هم برای تیمش بازی کرد تا حداقل خیال اسکوچیچ با توجه به وجود امید نورافکن و تجربه انجام یک بازی در خط دفاعی راحت شود.

از سوی دیگر، شجاع خلیل‌زاده که در هفته پایانی لیگ قطر مصدوم و در نیمه اول از زمین خارج شده بود، به بررسی مصدومیت خود پرداخته و در تماس با گروه پزشکی تیم ملی و همین‌طور دراگان اسکوچیچ، از بهبودی خود تا بازی ایران و کره‌جنوبی گفته تا حداقل دو بازیکن تخصصی به اضافه نورافکن در دسترس اسکوچیچ باشند.

در شرایط معمول هم تیم ملی برخلاف بازیکنان مختلف در خط هافبک و حمله، بازیکنان تعداد زیادی در خط دفاعی ندارد و در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی در این بخش راهی اروپا و حتی خارج از کشور نشده‌اند تا این موضوع تبدیل به دغدغه‌ای برای دراگان اسکوچیچ شود.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی به تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرده که تیمش با وجود صعود به جام جهانی، به دنبال پیروزی در دو بازی آینده است و قصد دارد صدرجدول گروه را تصاحب کند و با تمام قوا به میدان خواهد آمد.

دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی چهارم فروردین در سئول و بازی ایران و لبنان نهم فروردین در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/