تعطیلی لیگ برتر فوتبال در ماه رمضان

سازمان لیگ فوتبال باتوجه به حضور دو تیم سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های لیگ برتر را برای یک ماه تعطیل کرده است تا پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لیگ برتر را از سر بگیرد.

به گزارش ورزش برخط از ایسنا، سازمان لیگ فوتبال برنامه لیگ برتر تا هفته بیست و چهارم را اعلام کرده که طبق آن قرار است تیم‌ها در تاریخ‌های دوازدهم تا شانزدهم فروردین‌ماه به مصاف هم بروند.

تاکنون برنامه‌ی هفته‌های بعدی لیگ برتر اعلام نشده اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا قرار است رقابت‌های لیگ برتر در ماه رمضان تعطیل باشد و هفته بیست و پنجم بعد از ماه رمضان از برگزار شود.

مهم‌ترین دلیلی که منجر به اخذ چنین تصمیمی از سوی سازمان لیگ فوتبال شده، حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیاست. این دو تیم قرار است هجدهم فروردین ماه، نخستین دیدارشان را در مرحله گروهی انجام دهند و تا ۶ اردیبهشت درگیر این رقابت‌ها هستند.

به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال تصمیم گرفته، برای این که برنامه لیگ برتر با بازی‌های معوقه سپاهان و فولاد به هم نریزد و از طرفی باتوجه به حذف این دو تیم از جام حذفی، دو مرحله از جام حذفی را در زمان حضور سپاهان و فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند.

هم‌چنین زمان احتمالی پایان لیگ برتر هفتم خرداد است.