پدر مسی خواهان بازگشت اسطوره به بارسلونا!

پدر لیونل مسی با مدیران بارسلونا تماس برقرار کرده تا شرایط بازگشت پسرش به نوکمپ را بررسی کند.

به گزارش ورزش برخط از ایلنا، به گفته جرارد رومرو، روزنامه نگار معتبر، لیونل مسی رویای بازگشت به بارسلونا را در سر می پروراند.  پدر و ایجنت او، خورخه مسی، در چند روز گذشته با باشگاه تماس گرفتند تا در مورد ایده بازگشت به پایتخت کاتالونیا صحبت کنند.

زمان کوتاه مسی در PSG عالی نبوده است. این بازیکن آرژانتینی به عنوان امید پایانی که آنها را به سمت رویای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا سوق می دهد وارد باشگاه شد.

با این حال، این تیم که توسط لئو، نیمار و کیلیان امباپه هدایت می‌شود، در رقابت مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد. هت‌تریک کریم بنزما در نیمه دوم، لوس بلانکوس را به پیروزی در بازی دوم در سانتیاگو برنابئو سوق داد.

مسی با ۱۰ پاس گل مشترکاً بیشترین پاس گل را در این فصل در لیگ برتر فرانسه‌ ارائه کرده، اما نتوانسته عملکرد گلزنی خود را حفظ کند. او فقط هفت گل زده است که تنها دو گل آنها در لیگ است.

 با توجه به اینکه ژاوی در حال ساخت پروژه ای حول افراد جوان و خاص است، جالب است که ببینیم آیا او برای بازگشت لئو تلاش می کند یا خیر.  با این حال، همانطور که مطرح است، اطلاعات کمی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/