مدافع تیم ملی این انتقال بزرگ را تایید کرد

خرید قریب الوقوع پرسپولیس: پورعلی گنجی!

مرتضی پورعلی‌گنجی اعلام کرد در آینده نزدیک به تیم پرسپولیس می‌پیوندد.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه، مرتضی پورعلی‌گنجی که پس از جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان یکی از گزینه های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس نام برده می‌شد، پس از پاره شدن رباط صلیبی اش در سوپر لیگ چین و گذراندن مراحل درمانی اش، در هفته‌های اخیر در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شد تا دوباره به آمادگی لازم برای بازگشت به میادین برسد.

حضور او در تمرین پرسپولیس شایعات زیادی را حول خودش ایجاد کرد اما حتی خود او سعی می‌کرد که به این شایعات دامن نزند و ماجرا را به سمتی ببرد که همه‌چیز در آرامش پیش برود. علاوه بر خود او، مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص صحبتی انجام ندادند و حتی پیشکسوتانی که در تمرین حضور پیدا می‌کردند هم باتوجه به تمایل پورعلی گنجی، در این مورد سکوت کرده بودند تا اینکه سرانجام این سکوت شکسته شد.

پورعلی‌گنجی شب گذشته در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شده بود، در خصوص این مسئله به علی ضیا مجری برنامه گفت: در حال حاضر با تیم های پرسپولیس و نساجی تمرین می‌کنم. جا دارد از آقا یحیی و کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس و همچنین کادرفنی و بازیکنان نساجی تمرین می‌کنم. رفاقتی که با آقا یحیی دارم و علاقه ای که به تیم پرسپولیس دارم باعث شد تا با این تیم تمرین کنم.

صحبت به میان آمدن از علاقه نسبت به پرسپولیس، همان چیزی بود که مدتها هواداران این تیم انتظارش را می‌کشیدند. نکته جالب اینکه پورعلی‌گنجی چند هفته پیش گفته بود که به یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال علاقه دارد اما پس از انتقالش این علاقه را علنی خواهد کرد.

مدافع تیم ملی ایران در ادامه صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا در آینده او را با لباس پرسپولیس خواهیم دید گفت: فعلا با تیم چینی قرارداد دارم اما در آینده سعی می‌کنم در تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنم و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را داشته باشم تا بتوانم یک خدمت عالی به این تیم بکنم.

این اظهارنظر محتاطانه در حالی از زبان پورعلی گنجی بیرون آمد که ضیا سعی داشت، کار را نهایی کند و در نهایت نیز موفق شد آنچه که می‌خواست را از مدافع تیم ملی بشنود.

پورعلی گنجی در واکنش به اینکه با این حساب او بازیکن جدید پرسپولیس خواهد بود گفت: بله؛ در آینده نزدیک. ابتدا باید شرایطم با تیم چینی مشخص شود. در حال مذاکره هستم تا بتوانم به خاطر شرایط کرونا در تیم دیگری قرضی بازی کنم.

او البته یک بار دیگر علاقه اش به حضور در خارج از کشور را اعلام کرد: فعلا دوست دارم با شرایطی که وجود دارد بتوانم بیرون از ایران به فوتبالم ادامه بدهم اما زمانی که برگشتم با افتخار برای تیم پرسپولیس بازی خواهم کرد.

با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پورعلی گنجی به زودی راهی پرسپولیس خواهد شد و احتمالا نخستین خرید تابستانی سرخپوشان نیز خواهد بود.