پنالتی بیژن امتیازات شهر خودرو را دو رقمی کرد؛

فجر ۰ - شهرخودرو ۱؛ برد بزرگ و امیدوار کننده

  شهر خودور در بازی سخت مقابل فجر سپاسی با پنالتی‌ای که در دقایق پایانی به دست آورد پیروز شد.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه؛ در آخرین مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر فجر سپاسی در حافظیه میزبان شهرخودرو بود. فجری‌ها که ۱۶ هفته طعم پیروزی را نچشیده بودند با کنار گذاشتن علی‌اصغر کلانتری امیدوار بودند مقابل شهرخودرو  پیروز شوند اما بدون امتیاز حافظیه را ترک کردند.

باتوجه به اینکه دو تیم که از گزینه‌های سقوط به لیگ یک هستند پیروزی در این دیدار مستقیم می‌توانست برای هر یک از تیم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار باشد و این شهرخودرو بود که در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز مسابقه را به دست آورد.

در نیمه اول بازی آرام و در میانه زمین دنبال شد. دو تیم فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای خلق کردند اما برای باز کردن دروازه‌ها کافی نبود‌‌. در این نیمه فجر میزبان موقعیت‌های بیشتری خلق کرد. در ۴۵ دقیقه دوم بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و حملات تیم‌ها بیشتر شد و درحالی که انتظار می‌رفت بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد در وقت‌های تلف شده بی احتیاطی علیاری یک ضربه پنالتی را تقدیم شهرخودرو کرد و مجتبی بیژن از روی نقطه پنالتی ایمان صادقی را مغلوب کرد.

با توجه به شکست نفت مسجد سلیمان، تراکتور و فجر و برد مهم شهرخودرو رقابت چهار تیم انتهای جدول برای هفته‌های آینده سخت‌تر خواهد شد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ شنبه 1400/12/21 ساعت 16/ ورزشگاه حافظیه شیراز/ بدون تماشاگر

تیم داوری: حسن اکرمی- حمید سبحانی- صالح عرب آبادی- احمد محمدی/ناظر: فریدون اصفهانیان

انتهای پیام/