سرپرست فدراسیون فوتبال:

صعود تیم ملی به جام جهانی با شرایط تحریمی دستاورد بزرگی بود

سرپرست فدراسیون فوتبال: صعود تیم ملی به جام جهانی با شرایط تحریمی دستاورد بزرگی بود

به گزارش ورزش برخط؛ سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: صعود تیم ملی فوتبال به رقابت‌های جام جهانی در شرایط تحریمی کار بسیار بزرگی بود؛ این در حالی است که بسیاری از کشورهای همسایه ما نتوانستند به این موفقیت دست یابند.

«میرشاد ماجدی » روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال البرز افزود: تیم ملی فوتبال کشورمان با این روندی که در پیش گرفته شده می تواند در جام جهانی یک پدیده باشد این در حالی است که با حل مسائل سیاسی این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بخشی از دغدغه های فدراسیون را مرتفع و بر اساس یک برنامه جامع و مدونم قسمتی از مطالبات را پاسخگو باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازی‌های آینده تیم ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: اولویت ما موفقیت در ۲ بازی آینده تیم به خصوص در مصاف با کره جنوبی است و امیدواریم با برنامه ریزی خوب و مناسب از این ۲ بازی با سربلندی بیرون بیاییم.

ماجدی در ادامه به رشد فوتبال در استان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور در تلاش هستیم تا با ایجاد کارگروه های لازم پس از ارزیابی و پایش بودجه و اعتبارارت لازم به استان ها اختصاص داده شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های استان البرز گفت: با توجه به سبقه‌ای که این استان دارد این اطمینان خاطر را داریم که با درایت و حمایت مسوولان استانی و فدراسیون فوتبال تعداد بازیکنان البرزی حاضر در تیم های فوتبال افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در واقع البرز یکی از استان هایی است که در بخش نیروی انسانی به خصوص فوتسال آقایان از نظر کمی و کیفی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد.

ماجدی گفت: این امیدواری وجود دارد که تعداد بازیکنان از نظر کمی و کیفی در فوتبال و فوتسال استان البرز افزایش یابد و با حضور سرمربی تیم فوتسال شاهد کشف استعدادی های بیشتری در این بخش در این استان باشیم.

انتهای پیام