قرارداد سیلوا و استقلال امروز رسمی می‌شود

«رافائل سیلوا» مدافع برزیلی که تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت امروز (دوشنبه) قراردادش را با آبی‌پوشان تهرانی به صورت رسمی امضا می‌کند.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا، «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی که سابقه حضور در لیگ عربستان را دارد برای حضور در استقلال وارد ایران شده است.

این بازیکن که در تست ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) شرکت کرد با موفقیت این تست‌ها را پشت سر گذاشت تا مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان نداشته باشد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سیلوا امروز قراردادش را با باشگاه استقلال به صورت رسمی امضا خواهد کرد تا در ادامه لیگ برتر آبی‌های پایتخت را همراهی کند.

«رافائل سیلوا دا آرودا» مدافع ۲۹ ساله و ۱۹۳ سانتی‌متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به دنیا آمد. این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل آغاز کرد و سپس راهی تیم پونته‌پرتا شد و حضور در سری‌آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم‌هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی در سال ۲۰۱۸ راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا در سال ۲۰۱۹ راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت ۷۴ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام‌حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی در ۱۳ دیدار از ۱۸ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در دیدار برابر تیم الهلال به‌ثمر رساند. این بازیکن همچنین در دیدار سوپرجام عربستان ۹۰ دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن امسال باز می‌گردد.

انتهای پیام/