استعفایی که هم‌چنان بر آن تاکید می‌شود

اصرار نویدکیا و انکار باشگاه/ سرنوشت سپاهان چه می‌شود؟

سرمربی سپاهان برای چندمین بار در روزهای گذشته باز هم تاکید کرده است که طلایی‌پوشان به مربی جدیدی نیاز دارند.

به گزارش ورزش برخط از ایسنا، پس از استعفای نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن، هیات مدیره باشگاه سپاهان به سرعت تشکیل جلسه داد تا درخواست سرمربی این تیم را برای جدایی بررسی کند. در نهایت این باشگاه به نتیجه رسید که ثبات را در تیم حفظ کند و در همین راستا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با کناره‌گیری نویدکیا مخالفت است و برای این سرمربی در ادامه را آرزوی موفقیت می‌کند.

با وجود مخالفت باشگاه اما نویدکیا بامداد شنبه نیز با انتشار پیامی باز هم تاکید کرد که سپاهان نیاز به مربی جدیدی دارد تا روحیه تازه‌ای را به این تیم تزریق کند. او برای باشگاه، هیات مدیره و هواداران سپاهان آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد دیگر قصد بازگشت به نیمکت طلایی‌پوشان اصفهانی را ندارد.

مساله‌ای که در بیانیه باشگاه سپاهان گنجانده شده، حفظ نویدکیا و تقویت تیم در ادامه راه بوده است. باشگاه در فکر تغییر یا تقویت کادرفنی تیم است اما محرم نویدکیا تمام قد پشت کادرفنی‌اش ایستاده است. مساله‌ای که می‌تواند کلید تمام حواشی چند وقت اخیر باشد.

هواداران سپاهان نیز در چند هفته اخیر از عملکرد مربیان سپاهان نیز انتقاد کرده‌اند و هدف باشگاه سپاهان نیز تقویت این کادرفنی بوده است.

حالا نویدکیا نمی‌خواهد به سپاهان برگردد و باشگاه را در یک چالش مهم قرار داده است. انتخاب سرمربی جدید در مقطعی حساس از نیم فصل دوم کار بسیار دشواری است و هر مربی جدیدی مسئولیت نیمکت سپاهان را در این هفته از رقابت‌ها قبول نمی‌کند. باید منتظر واکنش باشگاه سپاهان در این رابطه باشیم.

انتهای پیام/