با مخالفت گل‌محمدی؛ پرسپولیس بازیکن جنجالی‌اش را نمی‌فروشد

کادرفنی پرسپولیس خواهان ادامه حضور بازیکن پرسرو صدای این روزهای تیم خود هستند.

به گزارش ورزش برخط از خبرآنلاین؛ «رضا اسدی» با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست که البته همان زمان هم گفته می‌شد رقم دریافتی این بازیکن به قدری بالا بوده که بدون شک گرانقیمت‌ترین بازیکن سرخ‌ها محسوب خواهد شد.

اسدی اما به اندازه مبلغ قرارداد و البته هیاهویی که برای جذب او به وجود آمد در پرسپولیس موثر نبود و آنقدر ضعیف ظاهر شد که در خیلی از بازی‌های نیم فصل اول راهی به ترکیب پرسپولیس پیدا نکرد و نهایتا دقایق بسیار کمی را در اواخر زمین به بازی می‌آمد.

بعد از بازی پرسپولیس و فولاد در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اما شرایط عوض شد و اسدی که کمتر از پنج دقیقه در زمین حضور داشت حتی نتوانست یک استارت سریع بزند که این موضوع با واکنش تند هواداران این تیم روبرو شد. هواداران پرسپولیس هم از نحوه بازی او و هم از استوری‌ که بعد از بازی منتشر کرد بسیار عصبانی و خشمگین شدند و واکنش‌هایی هم در این زمینه داشتند.

با این همه یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با انتشار یک استوری حمایتی از اسدی نشان داد که قصد دارد پشت بازیکن پر سر و صدای این روزهای تیمش بماند.

در این خصوص شنیده می‌شود گل‌محمدی به مدیرعامل تیمش اعلام کرده راضی به از دست دادن اسدی نیست و او را برای ادامه بازی‌ها لازم دارد. با این شرایط به نظر می‌رسد پروسه جدایی اسدی در این مقطع از لیگ برتر منتفی شده و احتمالا اگر جدایی هم در کار باشد در پایان فصل رقم خواهد خورد!

انتهای پیام/