۲ بازیکن تاجیکستانی به صورت رسمی پرسپولیسی شدند

با اعلام باشگاه پرسپولیس «وحدت هنانوف» و «منوچهر صفروف» بعد از پشت‌سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات با قراردادهایی سه ساله به صورت رسمی به این تیم پیوستند.

به گزارش ورزش بر خط از  ایرنا، این ۲ بازیکن در فهرست زیر ۲۳ ساله‌های تیم پرسپولیس قرار می‌گیرند.

وحدت هنانوف، بازیکنی است که او را پیش‌تر در دفاع راست استقلال دوشنبه دیده‌ایم. وی متولد چهارم مرداد سال ۱۳۷۹ است. او و صفروف فوتبال را به طور جدی و تقریبا هم‌زمان با هم از تیم برقچی حصار آغاز کردند و بعد از جدایی کوتاه مدت از یکدیگر در فصل گذشته لیگ تاجیکستان بار دیگر در استقلال دوشنبه به یکدیگر پیوستند.

هنانوف سابقه ۱۰ بازی ملی دارد. این بازیکن در ۱۸ سالگی، پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد ولی در ۲ سال ابتدایی بازی چندانی در کارنامه نداشت تا سال ۲۰۲۱ که سهم بیشتری از بازی‌های تیم ملی کشورش را به خود اختصاص داد.

منوچهر صفروف، بازیکنی است که بیشتر او را در سمت راست و وینگر دیده‌ایم ولی سابقه بازی در سمت چپ را هم داشته است. او متولد دهم خرداد ۱۳۸۰ است. مانند هنانوف در تیم برقچی بازی کرد و از آن‌جا به لوکوموتیو پامیر رفت. سپس به استقلال تاجیکستان پیوست. او که سابقه ۱۴ بازی ملی در تیم ملی فوتبال کشورش را دارد، از عناصر اصلی این تیم در مقدماتی جام جهانی بود. سابقه حضور در فوتسال و تیم ملی فوتسال تاجیکستان در رده پایه هم در کارنامه او دیده می‌شود.

این ۲ بازیکن از حدود ۲ ماه قبل برای عقد قرارداد با پرسپولیس به تهران آمدند اما به خاطر بسته بون پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند قراردادی را ثبت کنند.

انتهای پیام/