هدیه نجومی اماراتی‌ها به لیونل مسی

فوق ستاره فوتبال بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آرژانتین راهی امارات شد و از نمایشگاه اکسپو دبی دیدن کرد.

به گزارش ورزش برخط از خبرگزاری صدا و سیما؛ لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین جایزه جدیدی به کلکسیون جوایزش اضافه کرد. مسی برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۱ در سرزمین مادری اش شد. اعجوبه مستطیل سبز رکوردی خارق العاده از خود در کسب این جایزه ثبت کرد که به نظر می‌رسد هیچ بازیکن آرژانتینی دیگر در آینده نتوانست این رکورد را بشکند؛ وی برای سیزدهمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال آرژانتین انتخاب شد. نزدیک‌ترین فرد به مسی در کسب این جایزه دیگو مارادونای فقید است که ۴ بار این جایزه را برنده شد.

لیونل مسی بعد از دریافت این جایزه به امارات رفت و از نمایشگاه اکسپو دبی دیدار کرد و حضور این اعجوبه فوتبال در امارات خبرساز شد.

هدیه نجومی اماراتی‌ها به لیونل مسی
در همین زمینه نشریه «اکیپ» فرانسه از هدیه ویژه اماراتی‌ها به لیونل مسی فوق ستاره پاری سن ژرمن پرده برداشتند. مسی در حین بازدید از نمایشگاه دبی از ساعتی ویژه رونمایی کرد.

این ساعت مچی از طلای سفید ۱۸ عیار به همراه الماس ساخته شده و شرکت سازنده به صورت اختصاصی تنها یک نمونه آن را برای لیونل مسی تولید کرده است.

ارزش این ساعت ویژه ۶۰۰ هزار دلار (نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان) می‌رسد. مسی بعد از بازدید از دبی راهی قطر شد تا میهمان قطری‌ها در کمتر از یک سال مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

اسطوره آرژانتینی دو هفته پیش برنده جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ از سوی مجله فرانس فوتبال شد. مسی هفتمین توپ طلایش را کسب کرد تا رکوردش را در این زمینه افزایش دهد. رونالدو رقیب سنتی مسی با ۵ توپ طلا نزدیک‌ترین دنبال کننده ابرستاره آرژانتینی در کسب این جایزه است.

انتهای پیام/