مسئولان شهرخودرو خواستار میزبانی مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) شدند

قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: ما خواستار برگزاری دیدارهای خود در ورزشگاه امام رضا (ع) هستیم اما با وجود توافقات لازم، به دلایلی همچنان قادر نیستیم دیدارهای خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا؛ «اسماعیل حیدرپور » روز چهارشنبه با قدردانی از همکاری مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی افزود: پس از تسویه حساب‌های معوقه باشگاه و آستان قدس مقرر شد دیدارهای خانگی شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود.

وی با اشاره به دیدار و گفتگو با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس شورای شهر مشهد و مدیرکل ورزش و جوانان استان و درخواست حمایت آنان از تیم شهرخودرو، از استقبال آنان از این موضوع و قول مساعد برای انجام حمایت‌های لازم از این تیم خبر داد.

حیدرپور اظهار کرد: در ادامه این رایزنی‌ها از استاندار خراسان رضوی نیز انتظار داریم برای حل مسائل و مشکلات این باشگاه مردمی وقت بگذارند.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: از نماینده دادستان در امور ورزشی نیز درخواست کردیم تا اسناد مالی باشگاه شهرخودرو را که از زمان مدیریت پیشین باشگاه در اختیار هیات فوتبال باقی مانده و هنوز در اختیار ما قرار نگرفته، به ما بازگردانند.

وی گفت: متاسفانه علیرغم نشست‌هایی که هفته گذشته با مسئولان و متولیان ورزش و فوتبال استان خراسان رضوی داشته‌ایم، هنوز مساعدتی در این خصوص صورت نگرفته است. 

پیش از این مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد را به عنوان ورزشگاه میزبان رقابتهای شهرخودرو در لیگ برتر و مورد تایید سازمان لیگ معرفی کرده بودند. 

روز جمعه در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر، شهرخودرو در مشهد میزبان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است.

ورزشگاه امام رضا (ع) متعلق به آستان قدس رضوی با دسترسی مناسب، در بافت شهری و حاشیه بلوار فردوسی مشهد واقع است اما ورزشگاه ثامن الائمه (ع) در جاده شاندیز در خارج از شهر مشهد واقع شده و با نزدیکترین بافت واقع در محدوده شهری کلانشهر مشهد ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

انتهای پیام.