عنایتی: حمیداوی مردانگی کرد

سرمربی هوادار تهران نسبت به حواشی شکل گرفته برای تیم شهر خودرو واکنش نشان داد و علیه مسئولان استانی موضع گرفت.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه؛  تیم فوتبال هوادار تهران روز گذشته در دیداری خانگی و در روزی که شاگردان رضا عنایتی نمایش خوبی را از خود نشان دادند، نتوانست به سه امتیاز کامل دست پیدا کند و مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رضایت داد؛ بعد از بازی، سرمربی جوان هوادار نسبت به فرصت‌سوزی‌های پرشمار مهاجمانش گلایه داشت.

اما جالب آن‌که همه صحبت‌های بعد از بازی رضا عنایتی مربوط به دوئل هوادار-نفت مسجدسلیمان نبود، چرا که بخشی از کنفرانس خبری رضا عنایتی معطوف به سوال خبرنگاری درباره وضعیت فوتبال مشهد و نظر عنایتی به عنوان پیشکسوت فوتبال خراسان نسبت به این حواشی است.

سوالی که با پاسخ سرمربی جوان هوادار همراه شد و او برخلاف دیگر پیشکسوتان که بیشتر علیه مالک جنوبی شهر خودرو موضع‌گیری کرده بودند، به حمایت از فرهاد حمیداوی پرداخت و علیه مسئولان فوتبالی و ورزشی خراسان رضوی موضع‌گیری تندی داشت.

عنایتی درباره وضعیت این روزهای شهر خودرو و قعرنشینی در جدول گفت: واقعا خیلی برای این وضعیت متأسفم؛ 5-6 نفر در آن شهر نشسته‌اند و منبع بدبختی ما همان‌ها هستند. اگر بروند، همه‌چیز درست می‌شود. آن‌ها همیشه هستند و خودشان را هم به مظلومیت می‌زنند.

رضا عنایتی با حمایت از فرهاد حمیداوی و تیم شهرخودرو گفت: نمی‌دانم چرا در مشهد کسی از تیم‌ها حمایت نمی‌کند؛ حمیداوی فوق‌العاده برای تیم ما (شهرخودرو) مردانگی کرد، باید 5سال پیش نماینده‌مان را از دست می‌دادیم، اما او تیم‌داری کرد و اجازه نداد. اصلا کاری به اتفاقات شهرخودرو ندارم، اما اگر تیم دست همان افراد بود، 5-6 سال پیش فاتحه فوتبال مشهد خوانده شده بود.

انتهای پیام/