پایان ماموریت کریک؛ مایکل با ۷۷ درصد از اولدترافورد رفت

سرمربی موقت منچستریونایتد به همکاری خود با این باشگاه خاتمه داد و با عملکردی خوب جدا شد.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید تا با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی جای بگیرد.

این سومین دیداری بود که ماکیل کریک به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت شیاطین سرخ نشست و توانست به دومین پیروزی دست پیدا کند. او پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا برد ۲ بر صفر برابر ویارئال را تجربه کرده بود و در دیگر مسابقه نیز موفق شده بود از چلسی در استمفورد بریج یک امتیاز ارزشمند را بگیرد. مایکل در سه هفته‌ای که هدایت سرخپوشان را به عهده داشت به ۷۷ درصد امتیازات مدنظر رسید و عملکرد قابل قبولی داشت.

با این وجود او قصد ادامه همکاری با منچستر را ندارد و با آمدن رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید تیم، از باشگاه محبوبش جدا خواهد شد. کریک در سال ۲۰۱۸ و بعد از بازنشستگی به کادر فنی شیاطین سرخ اضافه شد و با خوزه مورینیو و اوله گونار سولسشائر همکاری کرد اما دیگر قصد ادامه همکاری با تیم جدید را ندارد و اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

کریک حدفاصل سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ برای منچستریونایتد بازی کرد و در این مدت طی ۳۱۶ بازی ۱۷ گل به ثمر رساند و ۱۷ جام مختلف از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا، یک لیگ اروپا و پنج پرمیرلیگ را تصاحب کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۳ بهترین بازیکن فصل باشگاه از نگاه بازیکنان این تیم شد.

 

انتهای پیام/