سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو: این تیم به زمان نیاز دارد تا بهتر شود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو  گفت: تیم ما شرایط آرمانی نداشت و به زمان نیاز است تا بهتر شود گر چه الان بهتر شده و موقعیت‌های زیادی در بازی با فجر داشتیم اما شانس نیاوردیم.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا؛ «اکبر میثاقیان» سه شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال فجر در مشهد افزود: قول می‌دهیم در هفته‌های هشتم و نهم شرایط خوبی داشته باشیم و در هفته‌های دهم و یازدهم در جدول نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: تیم ما تیم خوبی است اما برای گلزنی فشار و استرس بازیکنان زیاد است.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص انجام تمرینات این تیم در تهران گفت: این تیم شخصی است و مالک می‌گوید کجا تمرین کنیم البته دنبال مکان هستیم تا به مشهد برگردیم محل اسکان هم در تهران هتل است و جای خوبی است که تیم‌های دیگر هم آنجا می‌روند.

میثاقیان با بیان این که من مربی هستم و هر جا بودم باعث موفقیت آن مجموعه شدم، افزود: شک نکنید شهرخودرو در لیگ برتر می‌ماند. ۲۵ روز است در این تیم هستم که پیش از حضور من در اعتصاب و تمرین و مشکلات بود و آن را جمع کردیم که خود این کار شاهکار و جمع کردن تیم سخت است.

وی ادامه داد: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و نباید زیاد نگران باشیم من عاشق مشهد هستم و حتما علاقه مند هستم تیم شهرخودرو  موفق شود و در این شهر بماند و  خودم هم می‌خواهم فوتبال را در همین شهر تمام کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی هم گفت: شاهد بازی خیلی تاکتیکی، پر برخورد و جانداری از هر دو تیم بودیم و می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود.

«علی اصغر کلانتری» افزود: آمده بودیم پیروز شویم ولی یک امتیاز هم خوب بود. تیم داوری هم به خوبی قضاوت کردند.

سرمربی تیم فجر در خصوص عدم رد و بدل شدن گل زیاد در مسابقات لیگ برتر گفت: تیمها ابتدا می‌آیند که از دروازه خود حمایت کنند چون هر گل و امتیاز در آخر فصل خیلی موثر است.

کلانتری افزود: هیچ تیمی هر هفته خوب نیست تنها بازی که راضی نبودیم بازی با سپاهان بود ولی در دیگر بازیها راضی بودیم. سه مصدوم داریم که منتظریم بهبود یابند و برگردند و تیم ما قوی تر شود.

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودور مشهد و فجر سپاسی در ادامه هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

انتهای پیام/