شاگردان محرم بی‌خیال صدر نمی‌شوند؛

سپاهان 2 نساجی 0؛ سه امتیاز با دبل خرید جنجالی

تیم فوتبال سپاهان با دو گل شهریار مغانلو که یکی در نیمه اول و دومی در نیمه دوم به ثمر رسید، موفق شد شاگردان ساکت الهامی را در نقش جهان شکست دهد.

به گزارش ورزش برخط از ورزش سه، سپاهان که فرم خوب و رو به رشدی را در هفته های گذشته از خود نشان داده بود، در دیدار برابر نساجی مازندران بهترین عملکرد خود را ارائه کرد و در دیداری که موقعیت های گلزنی زیادی نصیب بازیکنان این تیم شد، شهریار مغانلو بود که با دو گلی که در دقایق 30 و 57 به ثمر رساند، تیمش را برنده بازی کرد.

شاگردان نویدکیا در این مسابقه کاملا هجومی بازی کردند و در سوی مقابل نیز شاهد نمایش خوبی از شاگردان الهامی بودیم، اما آنها که مقابل یکی از منسجم ترین تیم های لیگ بیست و یکم بازی می‌کردند، چاره‌ای جز قبول شکست دو بر صفر نداشتند تا با 6 امتیاز همچنان در رتبه‌های پایینی جدول رده بندی باقی مانده باشند و در سوی دیگر هم سپاهان بازی خود را برد تا بدون توجه به سایر نتایج 16 امتیازی شود و همچنان صدرنشین بماند.

ترکیب سپاهان

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی(71 - علی محمدی)، فرشاد احمدزاده(71 - سلمانی)، محمدرضا حسینی (۸۴- سروش رفیعی)، سجاد شهباززاده (۸۴- رضا میرزایی)  شهریار مغانلو(75 - خلعتبری).

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب نساجی مازندران

علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری، حسین زامهران (۴۶- رضا جعفری)، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری (۸۰- امیرحسین باقرپور)، مهرداد عبدی (۶۷- احسان قهاری) حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، محمد باقری، مسعود شجاعی (۸۰- محمد مهدی نظری) .

سرمربی: ساکت الهامی

کارت زرد: عزت الله پورقاز (دقیقه ۲۵)، محمد کریمی (دقیقه ۶۱)، رضا میرزایی (دقیقه ۹۲) از سپاهان؛ محمد باقری (دقیقه ۳۵)، مسعود شجاعی (دقیقه ۷۰)، حسن نجفی (دقیقه ۸۷) از نساجی

انتهای پیام/