دومین دوئل ۷ و ۱۰ این بار در آبادان؛ مجیدی به نفت نمی‌بازد

«فرهاد مجیدی» برای چهارمین بار به آبادان می‌رود تا دومین تقابل خود را با علیرضا منصوریان برگزار کند.

به گزارش ورزش برخط از ایرنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران باید فردا(دوشنبه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر بروند. این مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

استقلال تا به اینجای کار عملکرد جالبی داشته است. آنها سه دیدار ابتدایی را با برد پشت سر گذاشتند و سپس در سه بازی پی در پی تن به تساوی دادند و حالا با ۱۲ امتیاز در رده سوم جای گرفته‌اند. آبادانی‌ها نیز بعد از اینکه کار خود را با سه باخت آغاز کردند، در هفته‌های چهارم و پنجم به چهار امتیاز رسیدند اما دوباره در هفته ششم طعم تلخ شکست را چشیده و حالا با چهار امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

هر دو تیم برای احیای وضعیت خود در جدول نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند و هر نتیجه دیگری برای آنها نمی‌تواند جالب توجه باشد. منصوریان و مجیدی پس از تساوی در اولین تقابل اکنون برای دومین پیکار آماده می‌شوند.

هفته بیست و پنجم لیگ بیستم بود که استقلال بعد از چند برد متوالی راهی اراک شد اما مقابل تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان به تساوی بدون گل قناعت کرد. آن تساوی باعث شد تا ترمز استقلال کشیده شده و خود آلومینیوم نیز در ادامه راه باخت‌های متعددی را تجربه کند.

منصوریان در هفت رویارویی با استقلال در تیم‌های نفت، ذوب‌آهن و آلومینیوم به سه برد، ۲ تساوی و ۲ شکست مقابل تیم محبوبش رسیده که ۶ مسابقه در لیگ و یکی در جام حذفی بوده است. امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی رقبای علی‌منصور در بازی‌های پیشین بوده‌اند.

قلعه‌نویی دو بار به تیم‌های تحت هدایت منصوریان باخته و یک شکست هم نصیب پرویز مظلومی شده است. البته مظلومی سابقه کسب دو برد برابر منصوریان را دارد.

فرهاد مجیدی برای چهارمین بار در لیگ به آبادان می‌رود. او در سه مصاف قبلی یک تساوی و دو برد را تجربه کرده، سه گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است. باید دید او این بار چه نمایشی در ورزشگاه تختی داشته و جدال دو کاپیتان اسبق استقلال چه نتیجه‌ای به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/