لیگ قهرمانان اروپا؛

تحقیر یوونتوس با صعود چلسی/ کار بارسلونا به اماواگر کشید

رقابت‌های شب نخست از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با صعود بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، یوونتوس و چلسی به مرحله بعدی همراه بود.

به گزارش ورزش برخط از مهر، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه شنبه شب در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار شد که تکلیف صعود برخی تیم‌ها به مرحله بعدی مشخص شد.

در ۸ دیدار برگزار شده این بازی‌ها، «ژاوی» برای نخستین بار به عنوان سرمربی بارسلونا روی نیمکت این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا نشست تا مقابل بنفیکا به نتیجه تساوی برسد.

تساوی دو تیم باعث شد تا وضعیت صعود بارسا به هفته پایانی و بازی با بایرن مونیخ کشیده شود. بایرن مونیخ که با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه E حضورش در دور حذفی را قطعی کرد هفته آینده مقابل بارسلونا با هفت امتیاز قرار می‌گیرد. بنفیکا نیز با وجود پنج امتیاز به مصاف دینامو کی‌یف می‌رود تا شانس خود را برای صعود بیازماید.

همچنین شب گذشته تیم‌های چلسی، سویا و لیل مقابل رقبا به برتری رسیدند. آتالانتای ایتالیا در دیداری پر گل از گروه F میهمان یانگ بویز بود که به تساوی ۳ - ۳ رسید.

با این نتیجه آتالانتا ۶ امتیازی شد تا پس از ویارئال در رتبه سوم قرار بگیرد. منچستر یونایتد نیز با ۱۰ امتیاز صعود خود از این گروه را قطعی کرد.

در گروه H نیز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با نتیجه ۴ بر صفر یوونتوس را تحقیر کرد تا صعود خود به مرحله بعدی را اینگونه جشن بگیرد.

همچنین تیم زنیت در شبی که سردار آزمون مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت، برابر مالمو به تساوی یک - یک رسید.

تیم‌های چلسی و یوونتوس هر دو با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند. زنیت با چهار امتیاز تیم سوم جدول است و مالموی یک امتیازی هم در قعر جدول قرار دارد.

نتایج بازی‌های شب گذشته به شرح زیر است:

* دینامو کی‌یف ۱ - بایرن مونیخ ۲

*بارسلونا صفر - بنفیکا پرتغال صفر

* ویارئال صفر - منچستریونایتد ۲

* یانگ بویز ۳ - آتالانتا ۳

* سویا ۲ - ولفسبورگ صفر

* لیل یک - سالزبورگ صفر

* مالمو یک - زنیت سنت پترزبورگ یک

* چلسی ۴ - یوونتوس صفر

انتهای پیام/