پاشنه آشیل فوتبال پابرجاست؛

جابجایی غیرمتخصص‌ها درفدراسیون/ اصولی در فوتسال،سراجی در بازاریابی

فدراسیون فوتبال که از شروع دوره جدید افراد غیرمتخصصی را در بدنه خود به ویژه در هیات رئیسه دیده، در آستانه یک جابجایی دیگر بین دو عضو هیات رئیسه در کمیته‌های فوتسال و بازاریابی است!

به گزارش ورزش برخط از مهر، فدراسیون فوتبال سرانجام بعد از سه ماه سرگردانی تکلیف کمیته فوتسال را مشخص کرد و قرار است به زودی «احسان اصولی» را به عنوان سرپرست جدید این کمیته معرفی کند. اصولی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است که از زمان آغاز به کارش در فدراسیون، تمایل داشت در کمیته فوتسال رئیس باشد اما در نهایت این پست به «مهرداد سراجی» رسید.

سراجی هم حدود ۶ ماه در کمیته فوتسال سرپرست بود اما به دلیل اختلافاتش با «شهاب الدین عزیزی خادم» رئیس فدراسیون فوتبال شهریورماه و پیش از مسابقات جام جهانی فوتسال، از سمت خود در این کمیته استعفا کرد.

احسان اصولی که همزمان رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی هم هست، در ماه‌های گذشته به عنوان سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فعالیت می‌کرد و حتی اتاق کار خود را به ساختمان کمیته فوتسال منتقل کرده بود!

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد بعد از جلساتی که روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال برگزار شده، احسان اصولی به زودی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال معرفی خواهد شد.

از سوی دیگر قرار است مهرداد سراجی هم که از کمیته فوتسال استعفا کرده، به جای اصولی در کمیته بازاریابی و تلویزیون انتخاب شود و منابع مالی را به فدراسیون تزریق کند.

بحث حضور مهرداد سراجی در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در شرایطی مطرح شده است که وی تخصصی در این حوزه ندارد و مثل احسان اصولی که سررشته ای از فوتسال ندارد، سودای ریاست دارند و مشخص نیست تا چه زمانی فدراسیون فوتبال می‌خواهد پست‌های کلیدی را به افرادی بدهد که هیچ تخصصی در آن ندارند.

موضوع مبهم دیگر وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال است. «سیدمحمد ناظم الشریعه» که با تیم ملی در مسابقات جام جهانی حضور داشت، برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه داده و به نظر می‌رسد در صورت انتصاب قطعی اصولی، او هم در پست خود ابقا شود و تیم ملی را آماده بازی تدارکاتی با تیم ایتالیا کند.

انتهای پیام/