برخلاف قرارداد پایین کادر فنی سابق؛

پیشنهاد ۷۰۰ میلیون تومانی برای کمک مربیگری در تیم ملی فوتسال!

یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی فوتسال ایران پیشنهادی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان برای دستیار خود پیشنهاد داده است.

به گزارش ورزش برخط از مهر؛ نوشتن از وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال ایران دیگر برای اهالی فوتسال لطف چندانی ندارد چرا که فدراسیون فوتبال هنوز رئیس جدید کمیته فوتسال را تعیین نکرده است و مشخص نیست آیا «سیدمحمد ناظم الشریعه» به سرمربیگری در تیم ملی ادامه می‌دهد یا خیر.

البته فدراسیون طی هفته‌های گذشته مذاکراتی با چند گزینه برای سرمربیگری انجام داده و برنامه‌های آنها را دریافت کرده ولی هنوز به صورت رسمی و نهایی چیزی اعلام نشده است.

در هفته‌های اخیر اعضای کمیته فوتسال جلسه‌ای با ناظم الشریعه برگزار کردند و گزارش‌ها و دفاعیات او را از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی گرفتند؛ رقابت‌هایی که ایران در مرحله یک چهارم نهایی آن با قبول شکست برابر قزاقستان حذف شد.

گفته می‌شود یکی از شروط فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای ادامه کار با ناظم الشریعه، تغییر دستیاران او بوده است اما در عین حال همانطور که عنوان شد، فدراسیون مذاکره با سایر گزینه‌های سرمربیگری را هم پیش برده است.

یکی از این گزینه‌ها که سابقه بازی در تیم ملی ایران و مربیگری در لیگ برتر را هم دارد، علاوه بر اینکه برای خودش پیشنهاد قراردادی بالای ۱ میلیارد تومان ارائه کرده، برای دستیار اول خود هم خواهان قراردادی ۷۰۰ میلیون تومانی شده است!

این پیشنهاد در حالی مطرح شده که میانگین قرارداد کادر فنی قبلی تیم ملی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و مشخص نیست آیا فدراسیون فوتبال در صورت قبول پیشنهاد این گزینه، ظرفیت مالی برای تامین هزینه‌ها و قراردادهای کادر فنی را دارد یا خیر.

انتهای پیام/