هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

سورپرایز مجیدی پس از تعطیلات/استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل نساجی

تیم فوتبال استقلال در حالی روز جمعه مقابل نساجی به میدان می‌رود که احتمالا فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها نسبت به پیش از تعطیلات لیگ، تغییراتی را در تیمش اعمال می‌کند.

به گزارش ورزش برخط از مهر، از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر تیم استقلال صدرنشین مسابقات در تهران میزبان نساجی است که در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند صدرنشینی‌اش را تداوم ببخشد.

آبی پوشان از ۴ بازی گذشته خود صاحب ۳ پیروزی، یک مساوی، بدون شکست، ۵ گل زده، یک گل خورده و ۱۰ امتیاز هستند و عملکرد این تیم در بازی‌های گذشته قابل قبول بوده و منجر به کسب رضایت هواداران و پیشکسوتان این باشگاه شده است.

مجیدی با استفاده از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ که به دلیل انجام بازی‌های ملی اعمال شده بود، تیمش را با تدارک بهتری برای ادامه رقابت‌ها آماده کرده است تا با تدوام نتایجی خوب، همچنان در قالب یک مدعی باقی بماند.

احتمال اینکه مجیدی در ترکیب تیمش نسبت به بازی‌های گذشته تغییراتی اساسی ایجاد کرده و نساجی را شگفت زده کند، زیاد است. در مدت تعطیلات شرایط بازیکنان تغییر کرده و برخی بازیکنان با رسیدن به فرم ایده آل توانسته‌اند خود را به تفکرات مجیدی نزدیک کرده تا شانس استفاده از آنها مقابل نساجی بالا برود.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۸ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/