جابجایی بزرگ در استقلال/ وقتی یک تیم ۳ دروازه‌بان خوب داشته باشد

احتمال اینکه «فرهاد مجیدی» در دیدار امروز تیمش مقابل نساجی یک تغییر بزرگ ایجاد کند، زیاد است.

به گزارش ورزش برخط از مهر، کُد اول را فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی در پاسخ به سئوال طرح شده‌ای داد که شاید این سئوال خیلی هم اتفاقی مطرح نشده بود. وقتی سرمربی آبی پوشان در پاسخ به سئوالی در خصوص دروازه‌بان هایش تاکید بر داشتن ۳ دروازه‌بان آماده می‌کند و شرط حضور در ترکیب را آمادگی بهتر در تمرینات اعلام می‌کند، نکته بین‌ها متوجه می‌شوند که امکان سورپرایز مجیدی در بازی مقابل نساجی وجود دارد.

مجیدی ساعاتی بعد با اعلام لیست ۲۰ نفره تیمش برای حضور در اردو، شوک بزرگ را که بی ارتباط به صحبتهایش در نشست خبری نیست را هم وارد می‌کند و آن هم خارج کردن نام «رشید مظاهری» از اردوی پیش بازی آبی پوشان است. اتفاقی که از چند روز قبل تا حدودی قابل پیش‌بینی بود.

شوک بعدی را ممکن است «فرهاد مجیدی» امروز با انتخابی که درون دروازه‌اش دارد وارد نماید. مجیدی که از ابتدا هم علاقه و اعتقاد خاصی به «علیرضا رضایی» سنگربان جوان تیمش دارد، ممکن است مقابل نساجی برای نخستین بار به این بازیکن در استقلال فرصت دهد تا سنگربان شماره یک تیم ملی امید در لیگ برتر هم محکی جدی با پیراهن این تیم بخورد.

در صورتی که مجیدی امروز از «علیرضا رضایی» در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند، این اولین نیمکت نشینی حسینی و اولین خانه نشینی مظاهری در این فصل است.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی می‌رود.

انتهای پیام/