ترکیب تیم ملی ایران مقابل لبنان

ورزش برخط _ دلایل زیادی باعث شده که پیروزی در بازی مقابل لبنان برای اسکوچیچ و شاگردانش اهمیت زیادی داشته باشد.

به گزارش ورزش برخط؛ شاگردان اسکوچیچ در حالی فردا از ساعت 15.30 به مصاف لبنان خواهند رفت که این بازی، تحت تاثیر غیبت مهدی طارمی در فهرست تیم ملی برگزار خواهد شد و حالا همه منتظرند ببینند که دراگان اسکوچیچ بدون مهاجم پورتو هم می‌تواند موفق شود یا نه. هنوز معلوم نیست او جای خالی طارمی را با چه بازیکنی پرخواهد کرد اما به نظر می‌رسد سامان قدوس بیشتر از سایر بازیکنان، شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

موضوع دیگری که اهمیت 3 امتیاز این بازی را برای تیم ملی دوچندان کرده، شرایط جدول است. در صورتی که توقف تیم ملی در صیدا، با برد کره جنوبی مقابل امارات همراه شود، دو تیم هم امتیاز خواهند شد و قطعا اسکوچیچ دوست ندارد که چنین اتفاقی رخ دهد و به همین دلیل تمام تلاشش را خواهد کرد تا از لبنان با دست پر و 3 امتیاز راهی اردن شود.

اسکوچیچ برای موفقیت در این بازی یک انگیزه دیگر هم دارد. تیم ملی از آخرین بازی‌اش در لبنان - در انتخابی جام جهانی - خاطره خوبی ندارد و در انتخابی جام جهانی 2014، با یک گل به لبنان باخت و حالا امیدوار است که انتقام آن شکست را از حریفش بگیرد.

سابقه تقابل: دو تیم 10 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ایران 8 بار برنده شده و لبنان یکبار پیروز این بازی بوده است.

نتیجه بازی قبلی: لبنان با نتیجه 2-3 سوریه را شکست داد و تیم ملی مقابل کره جنوبی به تساوی 1-1 رسید.

وضعیت در جدول: لبنان با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و ایران 10 امتیازی، صدرنشین گروه A است.

پنجشنبه 20 آبان

انتخابی جام جهانی 2022 قاره آسیا

لبنان - ایران ساعت 15:30

ترکیب لبنان:

مصطفى مطر،عباس عاصی ، الکس ملکی ، قاسم الزین  ، سونی سعد، نادر مطر ، فیلکس ملکی ، محمد علی الدهینی ، محمد حیدر، باسل جرادی ، محمد قدوح

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، احمد نوراللهی، وحید امیری، سامان قدوس، علی قلی زاده و سردار آزمون.

 

انتهای پیام/