بازتاب پیروزی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در ای‌اف‌سی

مربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان

سایت کنفدراسوین فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) در گزارشی با تمجید از نخستین برد تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نوشت: ایرانی‌ها جام باشگاه‌های آسیا را با برد آغاز کردند.

به گزارش روز دوشنبه ورزش برخط از ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برابر تیم بنیادکار ازبکستان نوشت: در دقایق ابتدایی بازی شهرداری سیرجان توانست به گل نخست خود دست یابد.

ای اف سی در ادامه افزود: بنیادکار با از دست دادن زمان گل دوم را در دقیقه ۶۳ بازی دریافت کرد و در نهایت از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۷ به گل نخست خود رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان ادامه داد: این بازی دیدنی در نهایت به نفع تیم  فوتبال زنان شهرداری سیرجان پایان یافت و این تیم ایرانی کار خود را در جام باشگاه های آسیا با برد آغاز کرد و باید باید چهارشنبه این هفته به مصاف گوکولام کرالای هند برود و بنیادکار هم با باشگاه امان اردن دیدار کند.

تیم شهرداری سیرجان نیز برای نخستین بار به نمایندگی از فوتبال زنان ایران در این رقابت‌ها حضور دارد و در اولین دیدار خود به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان رفت و به برتری دو بر یک رسید.

تیم شهرداری سیرجان پس از این دیدار باید چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف گوکولام کرالا هند برود.

دومین دوره جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا با حضور ۸ تیم (۴ تیم در منطقه غرب و ۴ تیم در منطقه شرق) از ۱۶ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد. در مرحله نیمه نهایی و فینال، تیم‌های غرب و شرق بازی‌های خود را به صورت ضربدری برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/