کلینیک تخصصی بیسبال فدراسیون جهانی در البرز راه اندازی می‌شود

رئیس انجمن بیسبال و سافت بال استان البرز از راه اندازی کلینیک تخصصی بیسبال فدراسیون جهانی و منطقه غرب آسیا در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ورزش برخط از ایرنا؛ «شهرام شفایی» با بیان اینکه در ایران در هیچ یک از رشته‌های ورزشی کلینیک تخصصی فدراسیون جهانی وجود ندارد، افزود: با توجه به وضعیت بیسبال البرز و وجود زمین در مجموعه ورزشی انقلاب کرج این فرصت به ایران و به تبع آن استان البرز داده شده تا کلینیک تخصصی بیسبال فدراسیون جهانی و منطقه غرب آسیا در البرز ایجاد شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این کلینیک نیازمند تغییر ساختار در مجموعه ورزشی انقلاب و اجرای استانداردهای فدراسیون جهانی است که در حال فراهم کردن این زیر ساخت‌ها هستیم.

شفایی با بیان اینکه با راه‌اندازی این کلینیک، البرز به خانه بیسبال و اردوگاه تیم‌های ملی در این رشته ورزشی تبدیل می‌شود اظهار کرد: با راه‌اندازی این کلینیک تخصصی تمام دوره‌های مربیگری، داوری و استعدادیابی غرب آسیا در این کلینیک که به صورت مستقیم زیر نظر فدراسیون جهانی است انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر منطقه غرب آسیا این کلینیک امکان ارائه خدمات به دیگر نقاط دنیا را نیز دارد، گفت: با برطرف شدن مشکلات حقوقی و استاندارد‌سازی‌هایی که در حال انجام آن هستیم تا تابستان سال آینده کلینیک تخصصی بیسبال فدراسیون جهانی غرب آسیا در البرز راه‌اندازی شود.

رئیس انجمن بیسبال و سافت بال البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رقابت‌های بیسبال غرب آسیا به میزبانی این استان اشاره کرد و افزود: ۲ مقطع زمانی به فدراسیون جهانی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها پیشنهاد داده شده که منتظر اعلام نظر نهایی فدراسیون هستیم.

رقابت‌های بیسبال غرب آسیا به میزبانی البرز پیش از این قرار بود  که در مهرماه برگزار شود که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آن به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/