تیم استقلال خوزستان برابر حریفش مغلوب شد

 تیم استقلال خوزستان عصر روز شنبه از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود مغلوب شد.

به گزارش روز شنبه ورزش برخط از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان عصر روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود آرمان گهر به پایان رسید.

در دقیقه سه این دیدار رضا پورمهدی اولین گل بازی را به سود آرمان گهر به ثمر رساند؛ این بازیکن همچنین در دقیقه ۴۱ دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه ۸۴ علی نظری سومین گل این بازی را به سود آرمان گهر به ثمر رساند تا این تیم در نهایت برنده بازی باشد.

در دقیقه ۷۶ بازی بازیکن تیم استقلال خوزستان در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد اما در ادامه و پس از مشورت با کمک خود از گرفتن پنالتی صرف نظر کرد که این موضوع اعتراض بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان را به همراه داشت.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.

پیش از آغاز بازی، ناظر زمین کار نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را انجام داد البته هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد.

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد. زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود.

پس از پایان بازی بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان به داور بازی معترض شدند که با مداخله بازیکنان استقلال خوزستان و عوامل اجرایی مسابقه موضوع خاتمه یافت.

آبی‌های خوزستان با این باخت، با ۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ یک باقی ماندند. تیم آرمان گهر با هفت امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، سومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

 

انتهای پیام/