لیگ برتر فوتبال؛

نخستین برد هوادار مقابل شهر خودرو

تیم فوتبال هوادار موفق شد با برتری برابر شهرخودرو، نخستین پیروزی لیگ برتری خود را تجربه کند.

به گزارش روز شنبه ورزش برخط به نقل از ایرنا، تیم فوتبال هوادار تهران از ساعت ۱۶ امروز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف شهرخودرو مشهد رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار به برتری برسد.

هوادار تازه لیگ برتری شده که در سه هفته ابتدایی لیگ برابر استقلال، پیکان و سپاهان شکست خورد، دنبال اولین موفقیت لیگ برتری خود بود. شهرخودرو که جزو تیم‌های یک امتیازی لیگ برتر است نیز با اکبر میثاقیان دنبال بهبود شرایطش در جدول بود.

با این حال شاگردان رضا عنایتی که دنبال اولین امتیاز خود در لیگ برتر بودند، با انگیزه زیادی بازی را آغاز کردند و در دقیقه ۹، محمد قاضی کاپیتان این تیم، دروازه تیم میهمان را باز کرد. نیما انتظاری هم زننده گل دوم هوادار بود.

شاگردان رضا عنایتی در ادامه توانستند به خوبی از گل‌های زده محافظت کرده و نخستین پیروزی خود در تاریخ لیگ برتر را جشن بگیرند.

با این نتیجه هوادار سه امتیازی شد و موقتا در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. شهرخودرو هم با یک امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی، مهدی حسینی، مهدی عبدی، محمد ستاری، صائب محبی، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی، معین عباسیان، جواد محمدی، محمد قاضی و پیمان میری

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، مهرداد بایرامی، حسام پورهاشم، محسن ربیع‌خواه، میلاد کمندانی، مسعود کاظمی، امیرحسین کریمی و مهدی شریفی.

 

انتهای پیام/