سه پیروزی برای شاگردان کیا؛

صعود تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران به مرحله نهایی انتخابی المپیک

شاگردان «مهدی مهدوی‌کیا» در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک برابر تاجیکستان به پیروزی رسیدند تا به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله نهایی انتخابی المپیک فرانسه شوند.

به گزارش ورزش برخط به نقل از مهر، تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران که برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک مسابقات دور مقدماتی خود را سپری می کند شامگاه امروز یکشنبه به مصاف تیم تاجیکستان رفت و به برتری ۳ بر ۲ رسید.

شاگردان مهدی مهدوی کیا که گل اول را از میزبان این مسابقات دریافت کرده بودند توانستند با درخشش سلمان یاسنی در پایان نیمه اول ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهند. یاسین سلمانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در دقایق ۱۳ ، ۱۹ و ۴۴ توانست برای ملی پوشان امید ایران گلزنی کند.

در نیمه دوم با وجود این که تیم تاجیکستان حملات زیادی را روی دروازه ایران طراحی کرد و شاگردان مهدوی کیا را تحت فشار قرار داد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند.

یاسین سلمانی با زدن سه گل بهترین بازیکن دیدار ایران با تاجیکستان بود.

آریا برزگر که در این دیدار از اواسط نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۶ به خاطر خطای شدید روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران با کسب سه پیروزی در این مرحله صدرنشین شد و به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه راه یافت تا در این مرحله با ۱۵ تیم دیگری به رقابت بپردازد.

برای این مرحله ۱۱ تیم برتر هر گروه و ۴ تیم برتر دوم هر گروه به همراه ازبکستان که میزبان مسابقات خواهد بود برای رسیدن به المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام.