لیگ برتر فوتبال انگلیس؛

درخشش «رونالدو»، سولسشر را در منچستر نگه داشت

تیم فوتبال منچستریونایتد با درخشش «کریستیانو رونالدو» موفق شد تاتنهام را شکست داده و سرمربی خود را از فشار انتقادات خارج کند.

به گزارش روز یکشنبه ورزش برخط از ایرنا، تیم فوتبال تاتنهام شنبه شب از ساعت ۲۰ و در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بود و در پایان این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با درخشش فوق ستاره پرتغالی خود و با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست دهند. 

«اوله گونار سولسشر» سرمربی تیم منچستر یونایتد بعد از شکست پنج بر صفر مقابل لیورپول هیچ راهی جز بردن تاتنهام نداشت. منچستری‌ها از همان ابتدای بازی عملکرد بهتری از میزبان خود داشتند و توانستند در دقیقه ۳۹ توسط «کریستیانو رونالدو» به گل نخست خود برسند.

درخشش «رونالدو»، سولسشر را در منچستر نگه داشت

تاتنهام پس از این گل نتوانست کاری از پیش ببرد تا در نیمه دوم گل «ادینسون کاوانی» روی پاس رونالدو در دقیقه ۶۴، نتیجه بازی را دو بر صفر کند. 

منچستری ها که با این نتیجه توانستند بار دیگر سولسشر را از فشار انتقادات خارج کنند، در دقیقه ۸۵ نیز موفق شدند توسط «مارکوس رشفورد» به گل سوم برسند و کار تاتنهام را یکسره کنند.   

منچستر با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و خود را به رده پنجم جدول لیگ انگلیس رساند. تاتنهام نیز با این شکست ۱۵ امتیازی و در رده هشتم باقی ماندند.   

برنامه دیدارهای امروز هفته دهم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

لسترسیتی ۰ - ۲ آرسنال

برنلی ۳ - ۱ برنت‌فورد

لیورپول ۲ - ۲ برایتون

منچسترسیتی ۰ - ۲ کریستال پالاس

نیوکسل ۰ - ۳ چلسی

واتفورد ۰ - ۱ ساوتهمپتون

انتهای پیام/